Lördag

Hej min kära blogg idag igen! Nu var det ett tag sen jag skrev här igen men ni vet ju nu att livet rullar på idag i snabb takt i mitt liv och allt som ska hinnas med  hinns inte alltid.....
Förra helgen var jag 3-ledig och det var faktiskt skönt att få vila upp sig lite..
Jag var upp till min son Mattias och firade mitt barnbarn Alexander som fyllde hela 7 år, och snart ska dom få en liten bebis till så jag ska bli farmor igen, det ska bli så skoj....
Det var jätte trevligt där uppe och att få träffa mina små godingar...
Så var vi till Borlänge och shoppade lite och passade på när jag var ledig då älsklingen har semester men inte jag hihi...
Sen ska jag ju bli mormor igen hihi, min dotter Madde ska ju också få en liten bebis igen,härligt när barnen skaffar nya små kottar som man får gosa med...
Idag när jag jobbade stog hennes små godingar vid vägen så jag vinkade åt dom när dom såg att det var jag..
Ja som sagt snart kommer fler bebisar..
2 till små härlga individer i år...
Idag pratade jag också med Inna och hon skulle komma förbi nån dag och hämta Linneas present som hon har här så det ska bli kul att få träffa dom också...
Var till min homeopat i veckan också och nu måste jag dricka det där äckliga blutsaften då blodvärdet gått ner till det dåliga114 på mig, inte konstigt att jag är trött och somnar där jag står hahahaha......
Ska tillbaka nästa vecka och kolla om det gått upp något!
Väntar även på att få komma till Falun snart, orkar inte ha det så här nå mer men, men tur att man har en man idag i livet som förstår och stöttar, det gör underverk kan jag lova....
Idag har vi varit upp till min dotter Bella som bjöd upp oss på fika, det gör hon ofta så jag bjuder även dom emellanåt...
Härligt när man kan turas om och trivs så bra tillsamamns...
Ja det har väl åskat lite också men inte tillräckligt tydligen då det fortfarande är nå enormt  kvavt ute....
Ja nästa vecka drar det igång igen och det är mycket roligt vi ska göra...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0