Tisdag

Hej igen kära bloggen ännu en dag i mitt liv! Vaknade med en fruktansvärd gung-yrsel i morse igen, antagligen sned i rygg-kotorna igen skulle jag tro, bara att ringa massören och åka dit innan det blir värre..
Har knappt sovit nå alls i natt utan fick ta en tablett så jag somnade istället..
Ucsh och fy!
Sen är ju vädret som det är så man vet aldrig om det ska snöa eller regna eller vara bara sol och fint ute i den fina naturen...
Ja, livet kan inte vara bara bra antar jag, gäller att kämpa för att komma vidare om man nu ska nå målet nån gång men jag ger mig inte trots värken, ska man överleva så måste man jobba trots att man har ont och så är det väl, mina lasdagar börjar bli så många nu så nu närmar jag mig mitt mål i alla fall..
Fast jobb!
Det är bra att ha så man vet vart man står...
Skönt att veta att man slipper jobba hela livet bara ibland och sen veta att man inte har jobb jämt, jag valde rätt utbildning (trots min höga ålder) men det är som sagt aldrig försent!
I Söndags var jag och hälsade på min dotter Madde,kul och trevligt som vanligt och träffade mina barnbarn och goa glada människor som står mig nära...
I måndags var jag in en sväng till stan och pratade lite med chefen om allt, fick en hel del nya utmaningar att tillgå om jag nu vill det då förstås?
Tål att tänka på, och det är så bra att veta att man har utbildning och man är eftertraktad i det jobbet som man gör!
Idag har jag varit ute och gått en promenad som jag gör varje dag för att röra på sig, för det är bara bra för hälsan att man går....
Så var min dotter här med mina barnbarn och hälsade på så vi åt glass, (ja dom men inte jag hihi)
Varit ner och handlat lite åt oss och åt Benji så han inte svälter ihjäl hihi....
Ja, jag har varit ledig och känner att jag har behövt det nu faktiskt, för kroppen hänger inte riktigt med nu igen, behöver vila sig lite emellanåt....
I Söndags var jag och älsklingen på bio på filmen Veronica och Micke och den var kanon bra, precis då hade Anita ringt mig så jag hade missat samtal (hon hade glömt bort att vi skulle på fiml hihi)
Sen hade jag flera missade samtal som jag inte vet vem det ,var. men om det var nå viktigt så ringer dom säkert igen?
Idag är en sån där dag då jag bara vill ligga i soffan och ta det lugnt då kroppen värker både här och där!
Snöar lite gör det också så vädret känns nog av lite också skulle jag tro?
Nej ta nya tag kanske och vila lite hihi....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0