Fredag

Hej kära bloggen ännu en dag som rullar på i mitt liv! En vecka till har nu gått och livet rullar på i snabb takt som vanligt....
I Tisdags jobbade jag och i Onsdags var jag ner en sväng till Fagersta med Bea och vi shoppade lite nytt till hemmet på Picaboo, dom har så fantastiskt fina grejer där, häftigt...
Har pratat med Benji på telefon och saknar han i massor, blir tomt då nu när han ska flytta långt härifrån och man inte kan hälsa på så ofta men det får bli nån gång ibland i alla fall...
Igår jobbade jag kväll och på förmiddagen var vi och kollade på en bil till min älskling en sån som jag har förstås till Anders och Kicki.....
Drack lite kaffe och hade jätte trevligt och skrattade ,väldigt trevliga nänniskor och Kicki är ju en gammal vän tll mig via ungdomen hihi...
Idag på förmiddagen var vi iväg och jag var så snäll och köpte bilen till den jag älskar mest i världen, till världens bästa man som man kan ha..
Han tycker att han är bortskämd hihi, men han är lika snäll han också så den var han värd, han fick den i 3-års present av mig hihi.....
Ja idag är det fredag igen då och jag ska jobba kväll som vanligt hihi, sen hem och ha fredagsmys med han i mitt liv ,härligt!
Jobbar hela helgen och igår var chefen in och gav mig förlängt hihi, härligt....
Nästa helg blir det firande av mitt barnbarn Christoffer och av svärson Roy på Lördag och bio med mannen i mitt liv på kvällen, sen på Söndag blir det firande av mitt lilla syskonbarn Nikki hemma hos min underbara bror, det ska bli skoj, härligt med hela min familj runt mig igen, gud vad jag är glad som fått allt det här i mitt liv, äntligen säger jag bara, dom är guld värda...
Aldrig ska en människa få ta det ifrån mig igen, det här är ju livet alltså!
Men jag har hittat min ""soul mate"" nu, den snällaste och goaste som finns och ärligaste också för den delen också...
Har fixat lite här hemma i hemmet och gjort det lite mer mysigare och Honken skrattar åt mig hahaha, men han ler och tycker att det är kul med nytt hihi...
Eller Hinken om jag ska kalla han det kanske nuförtiden hahahahahahaha........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0