Söndag igen nu då

Hejsan min kära blogg ännu en dag i mitt liv igen! Livet rullar på som vanligt i full fart med bara lycka och mycket trevliga människor som gör mitt liv värt all denna möda och besvär  som har varit förut och som jag glatt fått tillbaka igen, och kommer aldrig nånsin att gära det misstaget igen, det lovar jag hihi...
Förra helgen låg jag sjuk  i soffan hela helgen och hade sån hemsk värk i min kropp, men det börjar ge med sig nu i alla fall...
I Måndags var jag ledig och jag var en sväng in till stan och fixade lite...
På Tisdag jobbade jag och onsdag och Torsdag lika så, fullt upp och hann inte med så mycket mer..
Blev bjuden av mannen i mitt liv på mat ute då han tyckte att jag inte skulle laga nå mat när jag jobbat hela dagen, underbara mannnen i mitt liv som jag har träffat som livar upp mig varje dag...
Han är den underbaraste man som man kan ha...
På Fredag var jag ledig och hämtade Bea och vi åkte och handlade allt som skulle vara till helgen så det blev klart och var till tandläkaren pch tog bort en rot, konstigt att jag hade haft ont?
Men nu är den borta med vinden och allt känns bara bra igen...
Igår på Lördag var jag upp till Madde och Lars och firade mitt barnbarn Christoffer som fyllde år och träffade 5 av mina fina barn och 9 av mina  goa barnbarn och så min bror såklart som jag blivit sams med också och mina härliga syskonbarn..
Ja livet ska var sä här med allt fint och gött runt en, en stor härlig familj har jag fått tillbaka igen, det känns jätte kanon bra just nu...
Och alla tycker om min man också och det känns jätte bra...
Det är viktigt att  mina barn och barnbarn också kommer överens med min man, vilket dom aldrig gjorde med min förra.....
Idag har vi varit upp till min bror och hans fru och firat mitt syskonbarn som fyllt 1 år och träffade mina andra syskon barn och mina barn och barnbarn idag igen, Kicki och Anders var också där och en massa trevliga folk..
Härligt!
Nån dag skulle min bror komma och kolla hur vi bodde och vi ska gå igenom gamla foton på våra föräldrar och när vi var små...
Det känns så härligt att sista cirkeln nu äntligen är sluten och det känns så himla skönt att få leva ett liv med människor som menar väl och inte ljuger om allt, utan vill väl och jag slipper leva ett lögnaltigt liv numera.....
Ingen vill ha det så...
Älskar att umgås med min bror igen och vi som stått oss varann så nära förut och nu ser jag fram emot allt som vi har missat på alla år...
Livet känns kanon bra just nu och jag har vunnit tillbaka så mycket i mitt liv igen..
Om jag bara hade vetat förut eller om jag inte varit så dum att jag litat på helt fel människa förut i mitt liv så hade jag aldrig mist det allt som jag älskar i mitt liv, men nu tar jag nya tag och reparerar allt dumt som jag har gjort...
Jag har vunnit högsta vinsten igen, min familj och mina vänner och släkt är tillbaka i mitt liv igen...
Det är ju så här livet ska vara och kännas, i trygghet och sanning...
Ingen ska behöva leva i en lögn i så många år...
Men jag har träffat den bästa man i mitt liv som man kan ha ockå.den bästa som finns.....
Jag hoppas att min man och min bror kan bli bra vänner för dom skulle kunna ha mycket kul ihop....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0