Onsdag

Hejsan min blogg idag igen, nu har det gått några dagar igen sen jag skrev här och tiden bara flyger iväg som vanligt...
Jag hinner knappt med det jag ska göra mindre än att hinna med allt annat hihi, ja, ja det är så det är och det känns fantastiskt skönt...
I Måndags kom jag tillbaka till jobbet och det kändes faktiskt bra trots vilan en hel vecka men den behövdes nog antar jag för att ta nya steg igen..
Trist när man inte riktigt mår bra...
Igår jobbade jag och sen började jag på en ny kurs på kvällen så jag åkte dit med  min vän Pernilla och vi har inte heller träffats på evigheter hihi, det var skoj och framförallt spännande, fick en hel del till mig faktiskt och fick även förklaringar på sånt som man funderat lite över..
Idag är jag ledig och har tänkt tagit det lugnt, men morgonen började med att fixa lite grejer här hemma, är alltid nåt när man har lite tid över hihi, sen kom Bella förbi på en kaffe och jag är jätte glad för hennes skull nu att nu blir det bra igen...
Körde ner några kartonger till Benji passade jag på att gära också som ska flytta på fredag ganska långt bort faktiskt, men han måste få göra som han själv vill, han är ju vuxen nu och det är nog dags att se och förstå att barnen är vuxna och har egna liv nu...
Tänker mycket på hur det ska gå för han, men hoppas på det bästa i alla fall..
Det är väl bara att flytta tillbaka om det nu skulle vara så att de inte funkar...
Det är ändå skönt att han tar nya steg ut i livet och försöker upptäcka världen och göra det så bra som möjligt för sig, och det som är bra är att man inte behöver känna att man ska vara 2 om att bestämma utan det gör han själv nu...
Det är kanon skänt...
Här på kvällskviskten har jag bakat 2 blåbärspajer, då jag hade lite tid äver, har rensat lite i garderoberna och fick lite mer plats över nu, det är skönt....
Sen har jag faktiskt bara varit idag, för i morgon hoppar jag på helg-skiftet som inte alla gånger är så kul men ,men det ger ju lte pengar i alla fall, så det är väl bra...
Nu ska jag snart ta mig en kopp kaffe och lite blåbärspaj tror jag, älsklingen kommer bli jätte glad när han kommer hem, han älskar bara den hihi...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0