Tisdag den 11:e augusti

Hejsan igen min kära blogg idag igen ! Dagarna  bara försvinner iväg hela tiden och jag bara åker med hihi....
Hela förra veckan har gått jätte fort och jag hinner inte med!
Jag har jobbat och jag har bara glidit med, livet rullar vidare och jag har fått 2 glada telefon samtal denna vecka redan..
Allt faller på plats i mitt liv nu men nu mår jag också bra och har världens bästa bredvid mig som stöttar och förstår!
Som är rädd om mig och som framförallt älskar mig för den jag är!
Den glädjen jag känner idag med mannen i mitt liv har jag aldrig känt!
Idag kan jag vara trygg i mitt förhållande som jag är i och inte behöva gå och vara rädd för att säga som jag tycker och om jag nu skulle säga som jag tycker så får jag en smäll...
Den jag har idag skulle aldrig göra mig illa eller såra mig på nåt vis...
Jag är jätte glad att jag har det som jag har idag och att mina barn och barnbarn finns hos mig igen...
Dom är mitt liv och mannen  som jag har idag förstås som mina barnbarn älskar så mycket, är jätte glad att det funkar kanon bra och framförallt att han är Snäll mot mina barn och barnbarn....
Jag har varit bjuden till mina barn och barnbarn nu i flera år tack vare att jag träffade  mannen i mitt liv som jag har  idag och att vi har fått sån bra kontakt igen...
Jag umgås jätte mycket med min bror också och alla är överens, och umgås tillsammans, det kan man inte säga att vi varit på många år, men jag förstod ju inte att det inte berodde på mig utan på en ego trippad människa som då fanns i mitt liv..
Idag lever jag i ett ""sant"" liv om man kan säga så där inga hemligheter och lögner finns och inga bakom ryggen affärer och fuffens längre!
Inga hårda ord eller rädsla finns längre i mitt liv!
Det är som bortblåst...
Jag har fått ett värdefullt liv idag och jag tycker att jag är värd det pga alla år som jag levat i ""ingenting""
Idag har jag bytt ingenting mot allting och det känns fantastiskt...
Jag har jobbat sen jag skrev här sist och vi har varit ute på lång färd med fyrhjulingarna med vänner långt ut i skogen, det är så mysigt...
Och jag har umgåtts med vänner och skrattat åt allting som man ska skratta åt i livet...
Snart nu i November blir jag farmor igen och i Januari mormor, oh vad mysigt med några till bebisar....
Jag tror det blir pojkar för båda två, huvudsaken är att dom ör välskapta...
Idag är jag ledig och jag ska rensa i garderober och skänka bort lte till dom som vehöver, man behöver inte ha allt...
Det räcker att man mår bra och lever ett bra liv!
Snart kommer jag få utdelning för det jag varit med omoch inte bara jag utan fler än jag , det kallas ""karma"" tror jag hihi...
Alla får stå för det man gör och till slut kommer sanningen ifatt en och då får man stå sitt kast....
Jag hoppas för en snäll vän att det går bra nu och att den som talar sannng får sitt...
Man ska aldrig vara elak åt nån annan eller göra nån annan illa, för det slår tillbaka...
""Du min vän som vet vem du är, jag håller på dig""
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

♡ tack

2015-08-22 @ 07:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0