IOnsdag

Hejsan min blogg en dag i mitt liv igen...Nu har det gått hela 2 veckor sen jag skrev här sist, gud vad tiden går fort och jag åker med så himla fort!
Jag har som vanligt jobbat med dom bästa som finns och  små glada härliga överraskningar kommer nästan varje dag....
Livet rullar på och jag hade aldrig ens kunnat ägna en enda tanke åt att mitt liv en dag skulle bli så här himla bra....
Det är så svårt att tänka att livet är bättre på ena sidan än den andra när man inte  har nån gång sett det med vitögat på nära håll i sitt liv förut?
Men i mitt fall var gräset faktiskt grönare på andra sidan fast det tog alldeles för många år att inse det för mig!
Många år bara försvann i inget och det stog alldeles för nära mig för att jag skulle se det konstigt nog..
Idag är jag glad att jag en dag öppnade ögonen och fick se det jag aldrg såg förut, mannen i mitt liv som är precis en sån man som jag alltid velat ha, men som sagt ""ingenting är nånsin försent""
Jag lever ju mitt härliga liv idag  som jag en gång ville ha det och jag är väldigt rädd om det som jag har idag, ..
Idag lever jag livet fullt ut i glädje...
Annars är allt som det ska vara!
Vi har åkt fyrhjuling och jag har umgåtts med min stora härliga familj som vanligt!
Vi har varit till Borlänge och shoppat med mannen i mitt liv och haft det bara bra...
I Lördags var mina barn, Mattias,Therese, Madde och Bella hem med sina respektive och firade min härliga man för att han har fyllt år...
Och mina goa barnbarn var här och fikade och lekte, härligt!
Och jag fick ett jätte fint bröllopskort på Matte och Sussie,underbara ni!
i Måndags åkte jag till min son Benji och hälsade på i 2 dagar och idag kom jag hem igen...
Det var så skoj att hälsa på han och vi skrattade och tokade oss som vanligt och hade det jätte mysigt, shoppade lite och kolla de på film och så fick jag träffa hennes jätte underbara granne Gittan, vilken go och glad människa alltså!
Och så träffade jag Marias föräldrar för första gången, det var kul!
Idag åkte jag hem ifrån Benji med tårar i ögonen och tyckte det var så hemskt, jag hade velat stanna längre men ibland går det tyvärr inte, saknar han så himla mycket och vill att han ska bo här i Gränges istället...
Det är så långt att åka och man vill träffas mycket oftare ju!
Vi hade det mysigt i alla fall och jag handlade mat åt han så han har ett tag nu, klart han ska ha!
Nu har jag packat upp allt för att packa igen och åka iväg på nya äventyr på Fredag, mysigt, här händer det saker hela tiden och det är kanon bra , man ska röra på sig och inte bara göra ""ingenting""
Sen när jag precis landat innanför dörren kom min älskade bror och mina syskonbarn och hälsade på....
Gud vad jag är glad att jag har dom och att jag har alla jag alltid velat ha jämt i mitt liv, det känns så bra och underbart att alla kan umgås med alla ocjhskratta och ha kul..
Tiden bara går alldeles för fort och snart är det jul igen..
Som tur är med min lilla inkomst så har jag nästan alla julklappar klara till mina härliga barnbarn....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0