Torsdag

Hejsan igen min kära blogg! Ny dag och jag vaknade i morse såklart med lite yrsel, men det var nog att ena kotan låg fel igår när jag var hos massören, men det kan ta några dagar innan det ger mig sig såklart...
Det gjorde ont hos massören och Bea bara skrattade åt mig där jag låg helt hjälplös, hon skulle prova på själv hahahaha...
Men det törs hon inte då han tar i kan jag lova, men nåt annat hjälper ju inte ...
Efteråt blir det bättre även om det ömmar fruktansvärt mycket....
Hade inflammation nacke, axlar och rygg som vanligt men inte lika illa den här gången som förra så det var ju skönt!
Men jag har världens bästa massör också som vet vad han håller på med så det är väl tur det!
Igår ringde mannen i mitt liv och kom med en överraskning ""igen"", sikken karl man har hittat bara sisådär hihi..
Han vet precis vad en kvinna behöver och inte lätt att hitta en sådan man i dag kan jag lova, jag har ju lite annat att jämföra med hihi....
Han är ""fan"" världens bsta man som man kan ha, men antar att jag är värd en sådan man efter allt jag  har fått gått igenom...
Ja så nu blir det lite mer äventyr utikring i sommar och lite mer vändor att göra en massa roligt och även ihop med vänner såklart,hihi....
Det börjar redan snart hihi...
Idag ska jag bara vila och få yrseln i balans, fast solen skiner så härligt ute idag, sommaren är på god väg och vi kan se framåt åt värmen nu igen...
Sommaren är äntligen på väg nu till oss....
I går natt drömde jag igen ""ett varsel"" som jag absolut inte tycker om men jag är ju bara en sån människa...
Idag har jag bokat bio-biljetter också till fast and furius 7, som mannen ville gå på...
Nästa vecka är full spikat med allt från det ena till det andra, det är fatiskt skönt att kunna få vara ledig och  få ta bort sig preis när man vill ifrån jobbet och göra vad man vill, det är frihet det, och ändå har råd att leva och vara hemma och njuta av hela dagarna..
Ibland händer det hihi....
Nästa vecka blir det Ikea så vi behöver lite nya grejer till nya saken som vi har köpt,ska bli så kul att inreda och göra det mysigt...
Sen är det bara iväg ut på nya äventyr i sommar...
Funderar starkt på att vara ledig hela sommaren och bara få njuta av den för en gångs skull nu när man varit sjuk ett tag och man inte kunnat gjort nåt annat än att vila, det skulle vara skönt faktiskt, och bara få vara ""jag"" hela sommaren och ut på nya äventyr....
Det räcker väl om man jobbar nån dag här och där? Hihi...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0