Tisdag

Hej kära bloggen ännu en dag i mitt liv då jag vaknade i morse och solen sken in genom sovrums fönstret och jag gav mig själv ett härligt leende och kollade ut i detta vackra väder.....
Klev upp och kaffet var såklart färdigt som alla andra mornar hihi..
Härligt!
Drack mitt kaffe och åt mina rostade mackor och gjorde mig iordning, vi tog en cykeltur på förmiddagen i solen och det var så himla skönt...
Ut och rastade Amazonen en vända hann vi också med innan jag skulle hämta min bil som mannen i mitt liv lämnade in i morse och skulle ställa framvagnen på..
Man måste underhålla bilarna om som ska hålla, det är därför min pärla är så fin, fick beröm på bilbesiktningen också om den hihi...
Igår kväll hade jag gjort varma mackor till älsklingen  kom  hem så vi åt innan sängen kallade hihi...
Idag innan han åkte till jobbet så åt vi tacos, riktigt gott....
Har packat och diskat upp allt nytt  som vi har köpt till husvagnen nu så nu är det bara att packa ut i den sen och åka iväg och få ta det lugnt...
Längtar redan och hela somaren kan man bara få åka iväg och få ""vara""....
Fjärde dagen utan yrsel idag är det och känns nu att det går äntligen åt rätt håll igen, äntligen börjar jag må bättre igen och jag kan se framåt mot allt härligt som ska hända i sommar också...
Sommaren i år kommer bli jätte kul då det står massor av glädje och fester på schemat som vi ska hitta på och göra...
Jag älskar sommaren och det spirar i mig varje dag som går förbi mig och det märks att sommaren står inför dörren, då får man vara med sina nära och kära och ägna tid åt mannen i mitt liv som jag älskar så himla mycket!
Nyss var dotter Bella hit med mina små tjejor, så mysiga och goa men tror att thilde var lite trött idag hihi..
Annars har jag bara tagit det lugnt idag och tänkt på hälsan som min homeopat sa hihi, det känns skönt i alla fall att allt känns bättre nu och jag vill bara börja jobba igen, men inte än, ska njuta lite mer av dagarna innan allvaret börjar..
Är så himla skönt att bara få vara och ha lite egen tid....
Njuta av sol och gå omkring och le för sig själv och få känna kärlek,omtanke och umgås med alla dom som jag älskar och har i mitt liv idag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0