Onsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Idag har påsken redan passerat för det här året  igen och veckorna börjar rusa iväg igen!
I måndags så cyklade vi i flera timmar igen så nu börjar balansen komma tillbaka mer eller mindre....
Träning ger färdighet så är det ju...
Igår var jag ut och letade gardin till hallen men hittade ingen, vill ju ha en speciell gardin där....
Första gången som jag körde bil på flera veckor var det men det gick faktiskt riktigt bra..
Var på meditationskursen på kvällen och passade på att handla lite också på hemvägen....
Hade sån huvudvärk så jag slocknade några timmar på eftermiddagen också, sen efter meditationen kom det upp mycket, igen, förkylningen och en massa konstifg känslor som lossnade...
Blev dålig på kvällen men det ska ju rensas ut allt gammalt och framförallt all skit man har haft i livet så är det ju, allt ska ut...
Allt som har fått en att må dåligt under alla år ( som man inte själv har förstått) kommer upp till ytan,och kroppen bara skriker av att försöka att göra sig av med allt ont...
Som man har förträngt i alla år..
Jag måste få skrika och gråta och få ilskan att komma ut och få lossna över allt som jag har burit på i  alla dessa många år...
Jag måste få skrika ut smärtan och sorgen som jag inte har bearbetat tillräckligt, bara ut med den i högsta hugg och fart...
Tänk dig allt som samlas på hög efter hög och allt som man trott på och allt som man har levt i, och inte fattat att man varit så himla dum...
Idag vet jag att allt måste komma fram (upp till ytan) innan man kan fortsätta att må bra, idag har jag en fin man vid min sida som förstår och som stöttar mig i allt, all skit som har funnits, allt som jag har varit tvungen att genomlida men inte ens fattat...
Jag tror absolut inte att jag är ensam i det här?
Det finns andra som blivit  mer grundlurade och mer svikna och till och med mycket mer illa behandlade än mig, som jag tycker är fruktansvärt hemskt...
Jag ska vara glad att jag fick ett bättre och finare liv..
Jag vet att karma finns annars skulle vi inte behöva dra upp allt som varit och få lida för det heller, alla får sitt och det man förtjänar till slut, så är det!
Jag har fått ett fantastiskt liv med alla barn och alla barnbarn och min bror och mycket av min gamla släkt som kommit tillbaka till mig bara av att en enda person som försvinner, det är inte dåligt?
Tänk om alla fick den chansen som jag har fått, tänk om alla fick uppleva skillnaden mellan helvete och himmel?
Då först skulle ni förstå vad jag menar, för skillnaden mellan helvete och himmel är en fruktansvärt stor skillnad!
Det är som natt och dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0