Helg igen...

Hejsan igen min kära blogg ännu en dag! Vaknade tidigt i morse och gick upp i godan ro och drack mitt goda kaffe och åt min frukost..
Så ringde Roy så han och flickorna kom ner en sväng och häsade på och så kom Bella efter dom...
Lagade lite mat tills mannen i mitt liv slutade jobbet och vi åt, skickade iväg lite kläder som jag hade sålt och gett bort....
Härligt att bli av med allt som man inte behöver mer....
Städa ur garderoberna och börja om livet hahahahaha....
Var till homeopaten igår igen och det var min triggiminus nerv som krånglar igen, det är tydligen svårt att bli bra i den då tandläkaren har skadat den så grovt, värken slår bara till helt plötsligt och man vet inte vart man ska ta vägen men nu fick jag nya medel så nu ska den nog läka för denna gången igen...
Tar nog några dagar men det blir nog bra till slut...
Passade på att handla lite smått och gott på Ikea såklart igen också lite grejer till husvagnen som vi ville ha...
I morgon blir det massören igen och få massera loss min  höger sida som ligger i kläm i nerverna så det ska bli skönt att kunna röra sig lite mer efteråt....
Tur att det finns alternativa behandligar även om det är dyrt men bättre än att trycka ner sjukdomarna med mediciner i alla fall..
Ska lura med min svärfar då han behöver få lite massage han med...
Idag ska vi ut på Majbrasa såklart och jag ska passa på att lägga ut grejer i husvagnen som vi köpte igår..
Nu är den snart full av allt som vi behöver när vi drar ut på nya härliga äventyr..
Nu är mannen i mitt liv ledig i flera dagar och vi ska bara mysa och ha det bra, softa och ta det lugnt för nästa vecka börjar allvaret igen...
Nu vill jag börja jobba igen och försöka komma ut lite och inte bara vila, är så trött på att bara vila...
Ska söka lite mer jobb då dom tydligen ska dra ner på personal på just undersköterskor i Ludvika kommun och det är vikarierna som ryker först...
Tur att man har utbildning och tur att man ska läsa till nåt högre i höst igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Din vän....

Måste bara skriva idag med att jag blir så glad när jag läser om hur ditt liv ser ut nu, hur fin kontakt du har med dina barn och din bror och vilken underbar man du äntligen får leva med.... Samtidigt blir jag så jävla ledsen men mest ARG över hur en enda man (och hans enda men helt vrickade anhörig) kan få terrorisera och ljuga och hitta på så mycket om en person (dig) som faktiskt valt att leva med honom (och även accepterat denna vidriga ......) Jag kan inte och vet inte ens om jag vill veta vad som rör sig och rörde sig i dessa huvuden och var fanns lojaliteten mot den man sa sig älska och framförallt oskyldiga barn??? Jag vet jag borde väl inte lägga ner energi längre på denna sjuka människa, men det går inte att släppa det när man ser hur alla blivit överkörda, illa behandlade och även jag själv har ju fått min del av den sjuka kakan....fast jag behövde inte gå så långt, innan jag insåg att det enda som kommer ur den munnen är lögner, men jag är ändå så jävla förbannad att en person verkligen TROR att den kan ljuga för en som själv levt i lögnernas träsk??? Man blir förbannad för det är som att idiotförklara en när man gör så här.... Men först och främst vill jag åter igen säga till dig Ulla, du är inte ensam, kommer aldrig bli det och ingen, ingen tror längre på lögnerna om dig, inte ens dom som trott stenhårt på det....Jag säger det igen, du är stark, du är modig och du har allt på din sida, var inte rädd eller ledsen, allt kommer igen KARMA som vi brukar säga.... Kram <3

Svar: Tack så mycket (min vän) jag är mest glad och är glad över att denna sjuka kärring aldrig skrev nåt bra om mig för att i nästa stund vända allt emot mig, det finns dom som haft en värre svärmor än mig ,kram...
ulla Edenstad

2015-05-01 @ 17:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0