Tisdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade upp i ottan idag och var bara att åka och göra ett skift idag då, kul och skönt ibland att få röra på sig lite..
Öm i kroppen sen massagen igår är jag nå fruktansvärt hihi......
Känns som jag har blåmärken på hela kroppen idag , men det gjorde ont igår ,jag lovar hihi..
Varit förbi vid bästa Anita en sväng efter jobbet då jag jobbade i stan idag, och drack lite kaffe och pratade om allt som vanligt...
Världens härligaste vän är hon....
Hon säger att hon fått tillbaka sin gamla vän, ( jag) glad som jag var i tonåren och sen försvann jag in i en dvala i ,många år (alldeles för många år) men som tur är så är jag tillbaka nu igen till mitt gamla jag idag igen hihi..
Jag är glad att mina vänner ser att jag är en annan  människa idag, att jag är en gladare människa och mår bättre men som sagt jag lever med nån som gör mig glad också, som uppskattar mig för den jag är och är snäll åt mig och  så har jag mina barn som är mina juveler såklart som jag också fått tillbaka, härliga ungar jag har....
Mina vänner vet hur jag har haft det!
Livet kan förändras och det är väl tur det i alla fall, alla förtjänar att vara lyckliga och ha det bra, alla förtjänar en snäll man och som är ödmjuk och inte har nå svartsjuka för sig utan nån anledning!
Jag har haft en svärmor som har varit så elak så nu skulle aldrig tro mig om jag berättade jag lovar, jag trodde svärmödrar var snälla men det finns såna som har rena rama djävulen i sig också kan jag lova..
Sen finns det svärmödrar som är som änglar, och idag har jag en sån svärmor, helt underbar och uppskattar mig för den jag är...
Som tycker att jag har ett fint hem och inte trakasserar och förödmjukar mig så fort man försöker göra nånting fint...
Det är tur  i alla fall att svärmödrar vissa träffar man bara en kort tid i livet och sen försvinner dom!
Vem vill ha en svärmor som ljuger och hittar på om precis allt?
Ingen!
I morgon ska jag och Charlie ha en mamma/son dag tillsammans och handla lite och umgås, han har fått ett sånt fint hem, lika pedant som sin mamma hihi, det är jag glad för att han är, man ska ha rent och snyggt i hemmet..
Idag har vi kört upp fyrhjulingen på service som man ska göra efter 25 mil, så nu blir det 3000 igen, men det drabbar ingen fattig hahahahaha....
Ja, livet rullar på som vanligt och ingen kan vara lyckligare än jag som har hittat tillbaka till mitt gamla liv!
Jag älskar er mina barn och det kommer jag vara rädd om er, ni är allt för goa och snälla, vad skulle jag göra utan er?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0