Tisdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse av att min  dotter ringde och ville ha kaffe???
Klockan kvart över 8 på morgonen var hon vaken, ja, ja bara att kliva upp och sätta sig och dricka kaffe med henne och Veronica, det var riktigt trevligt...
Så kom min svärson också förbi en sväng!
Gick och små pula lite här hemma och hade allmänt tråkigt, men det är ju så när man har värk i både fötter och armen och låret...
Vintern är på väg och min kropp börjar känna av det på riktigt, men det är bara att hänga med fast man har ont och försöka ta sig upp och bli en aning mjukare i kroppen under dagen så att säga...
Älsklingen la undan en ny tv igår (på begäran av mig) hahahaha..
Såklart så betalade jag den själv, hihi, klart vi skulle ha en ny tv..
Våran på sovrummet fick ju Charlie när han flyttade så nu var det på tiden att köpa en ny och mycket större, det blev en Samsung såklart hihi...
Nu har jag det också, hela hemmet som jag har har jag betalat och köpt helt själv och bra har det blivit också, så fint..
Det har jag byggt upp från ingenting till allt,härligt..
Veronica sa att hon tycker vi har så fint hemma, goa hon hihi..
Men det har vi ju...
Älsklingen jobbar och jag har min egen tid idag, skönt att bara få vara jag, och han förstår att jag behöver det också...
Idag har jag tagit fram ugns-pannkaka ur frysen och ätit och det var gött, så var Jimmy och glada Lucas hit och fikade en sväng idag, vilken härlig unge alltså, full i fan hahahahaa..precis som sin pappa hihihihi..
I morgon är det dax att  åka till min massör och bli pinad igen annars komer jag snart inte kunna röra mig alls...
I helgen som kommer fyller en av mina svärsöner år, härligt...
Nästa helg blir det Rättviks marknad och firande med härliga vänner igen...
Ja livet rullar på som ni ser och jag bara hänger på och åker med på den här härliga resan...
Resan som jag har gjort från början av 2012 och till idag har varit helt fantastisk..
En resa jag sent kommer glömma med bara glädje som kommit ifatt mig!
En man att dela livet med som är kanon snäll och rar, omtänksam, gullig och tar vara på allt fint som vi har gemensamt...
En man som gillar mina barn och barnbarn som dom är, och är glad för våran skull..
Barn som kommit in i mitt liv igen, vilken härlig känsla att bara få ha dom i min närhet när jag vill...
Egen tid när jag vill då jag kan åka vart och när jag vill till vem jag vill..
Ingen oro som gnager i min kropp så fort man ska göra nåt själv...
Idag vandrar jag längs en led med fullt av liv i mitt liv, fullt av rörelse och hela tiden allt går framåt...
Underbara svärföräldrar har jag och inte minst min svärmor som är guld värd, uppskattar mig för den jag är, kommer inte med nån skit och lögner utan är en trevlig människa som finns nära mitt hjärta...
Jag lever och bara åker med som sagt i livet, det rullar på...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0