Ny vecka!

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade skit trött i morse när klockan ringde, hade inte sovit en blund på hela natten, men det var bara att kliva upp och dra till jobbet medans älsklingen fick ligga kvar i den varma sköna sängen hihi.....
Igår var det mycket känslor och funderingar, pratade med min väns dotter och han är lika trött än, ja, bara att vänta och se, och se framåt och hoppas på att snart han orkar lite ,mer..
Jag hade en känsla när jag vaknade igår morse och den var rätt, som vanligt, vill inte ha såna känslor...
Idag har mina barn gjort nåt som är så himla fint, jag gjorde det själv några gånger för några år sen, jag är jätte stolta över att dom är så rara och goa och att jag har dom i mitt liv!
Jag älskar mina barn och dom ger mig så mycket i livet som ingen annan människa nånsin kommer kunna ge....
Idag jobbar älsklingen och jag har egen tid, yes vad jag älskar egen tid hihi..
Det ska man få ha, jag slutade när han började hahahaha....
Sen åkte jag in till stan en sväng och hälsade på Anita, drack lite kaffe och tjålade lite som vanligt!
Handlade lite på hemvägen det som fattades och det var inte mycket som vanligt, här finns skåpen fulla av mat jämt hihi...
Träffade en klass kamrat på Willys som tydligen håller reda på när jag fyller år hahhahaha, hon frågade om jag skulle ha fest, nej sa jag, ska inte ha nån fest herre gud jag fyller 50 och inte 15?
Jag vill ha den lugn och ro som jag har idag och har haft turen att få ha dom senste 3 åren med tryggt och lugnt runt omkring mig, inget festande och tjafs utan bara få ha det lugnt helt enkelt...
Jag har haft så mycket skit i mitt liv och det är över nu, jag vill ha lugn och ro och få vara den jag velat vara i över 20 år, men inte kunnat vara!
Jag vill vara (jag) och få leva det liv jag länge velat göra och jag hade turen att få träffa den underbaraste man som man kan tänka sig att ha, så jag är mer än nöjd idag...
Och mina barn och barnbarn tycker om han och det gör mitt liv lite lättare idag, det är viktigt att mina barn gillar den jag lever med, det misstaget tänker jag aldrig göra om mer...
Och mina vänner gillar han skarpt, han är både snäll och omtänksam, rar och go och en man som man kan vara trygg med!
Precis som alla människor ska få vara, trygga och säkra med den man lever med....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0