Ny vecka igen då?

Hej igen min kära blogg! Vaknade med värk som vanligt men idag har jag beställt tid hos min massör så jag ska äntligen åka dit nu, så man kan röra sig lite mer än jag kan nu...
Dagarna har vandrat iväg och jag bara glider med på banan...
Hela helgen har varit full av mys, som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva ige i mitt liv, härligt!
I Lördags körde vi ner grejer till Charlie och hämtade hennes säng och soffa som han köpt, och Honken hjälpte han att sätta upp lampor och sånt igår och så körde vi ner tv-n igår som han har fått av oss, så nu har han lite att göra i alla fall...
I förrgår sov lilla Wilma här hos oss, hon är så himla snäll min lilla ängel...
Vaknade vid 7 igår morse och då klev vi upp pch åt frukost och kollade lite på tv..
Sen kom Bella och Roy och fikade och hämtade henne...
Sen skjutsade vi in Elisabeth till bussen och passade på att handla det som Charlie och vi skulle ha....
Igår Åkte vi också upp till Bella och Roy och så kom  min sonTobbe dit så vi fikade och skrattade, skönt och kul att se och träffa han också..
Sen var min andra son Mattias ute på gården när vi åkte förbi så vi gick in till han och Sussie och drack kaffe och min dotter Madde var också där och henens man Lars och Robban och Niklas, så jag träffade 5 av mina barn igår och flera av mina härliga små barnbarn, dom är ju livet....
Therese ringde också igår och vi pratade länge, mysigt...
Så alltså bara igår kunde jag ha tid att prata och umgås med 6 av barnen,vet ni? Barn är livet och idag har jag ett fantastiskt liv med mina barn och barnbarn, en helt undebar karl vid min sida som jag är trygg med och i detta förhållande, det är så himla viktigt i ens liv att vara trygg och att leva i nåt tryggt för att man skulle komma nånstans...
Jag har upplevt mycket helvete i mitt liv men idag står jag själv på en stadig grund med allt vad det innebär, jobb, ett fint hem , en undernbar man, och framförallt mina fina, rara barn som betyder så himla mycket för mig,fattar inte att jag lyssnade på nån som bara ljög och jag trodde på den?
Men idag har jag insett sanningen och tack och lov att jag gjorde det!
Tack och lov att andra också gjorde det till slut!
För en dag som idag har jag också insett att även andra har råkat illa ut, och jag tänker jätte mycket på dom, och kan inte riktigt förstå att en människa kan fortsätta och fortsätta bara...
jag hoppas i alla fall som jag sa förut att alla får det man förtjänar, den som förtjänar kärlek ska också få det och den som förtjänar att få tillbaka allt dumt också får det en dag..
Det är det som kallas karma, kom ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0