Måndag

Hej min kära blogg! Nu är det verkligen ett tag sen jag skrev här, men nuförtiden har jag ännu mer att göra, jag har ju umgåtts med mina härliga barn och barnbarn som är mitt liv idag....
Det har hänt massor av saker och allt bara flyter på som vanligt i livet med bara goa stunder i livet!
Som det ska vara i ens liv!
Vi har köpt  en massa nya saker till Charlies lägenhet och plockat ihop ett helt jätte fint hem till han, tur att han har alla sina fina syskon och sin mamma som tänker på han...
Och en låtsas pappa som tänker jätte mycket på han också..
Och som hjälpt han att få ett eget hem så fint...
Han har så himla fint hemma och lika städat som sin mamma...
Syns vem han brås på i alla fall hihi..
Denna månaden har varit helt fantastisk....
Förra helgen så kom Bella och Roy och firade mig på  min 50-års dag och hade köpt en sån himla snygg lykta till mig och en stor som jag har kollat på länge och tänkt att köpa, dom är allt för snälla och goa dom....
Den passade så himla bra i min hall!
I helgen som var så firade vi mig igen då eftersom jag jobbade helgen innan, med smörgåstårta i massor och vanlig tårta såklart, 5 av mina 7 barn var här med sina härliga barn som sprang och lekte och hade kul, dom är så goa mina barnbarn,. jag fick en jätte stor sparbössa av Madde och Lars som jag ville att dom skulle köpa med ifrån Ullared men jag fick den i födelsedags present istället, härligt och snällt av dom..
Så fick jag en stor blomma också fast jag redan fått av dom... hihi...
Av Mattias och Sussie fick jag 2 jätte fina ljusstakar med änglar på, oj så fina,....
Av älsklingen fick jag också en jätte stor vit lykta som passade så bra i vardagsrummet, det blev kanon fint....
Av Therese och Jimmie fick jag ett album med alla fina bilder av Tessan och barnen när dom var modell för en dag, hihi, dom som jag så gärna ville ha, vad glad jag blev...
Och en dildo såklart hahaha, Tessan är ju lite sån hon hahahahaha...
Av mina svärföräldrar fick jag ett presentkort på Nova hem, så jag kan köpa det jag vill ha.det var ju snällt av dom...
Denna dagen i år när jag fyllde år var den finaste dagen som jag har haft när jag har fyllt år, med mina härliga barn och barnbarn nära mig och få ha riktigt kul, livet är så härligt idag, den som väntar på nåt gott sägs det ju..
Jag har väntat och väntat,men inte förstått vad som varit fel förut och till slut så dök min dröm upp, ( Eller ska vi säga sanningen?) tack vare att jag  bara fick bort en enda person ur mitt liv, som förstörde allt förut, idag är jag världens lyckligaste,med världens bästa man en kvinna kan ha, och ett fint hem, härliga barn och barnbarn, och fina vänner, idag är livet helt annorlunda än vad det en gång var....
Idag vet jag varför mina barn lämnade mig!
Idag har jag lämnat det som dom inte tyckte om, och dom tycker om den jag lever med idag jätte mycket..
Idag lever jag med glädje i mitt liv varje dag, jag slipper ha en massa strunt i mitt liv längre, utan jag kan skratta och vara glad och må bra trots min värk som jag har i min kropp..
Den man jag har idag går inte alls att jämföra med den jag en gång hade, det är skillnad som natt och dag...
Jag böt ut all ondhet mot all godhet i mitt liv..
Barnen är så glada idag att jag har den man som jag har idag, han älskar mina barn och barnbarn och har jätte bra hand med dom...
Och mina barn älskar också han, det är ju kanon bra....
Kan inte bli bättre!
Vi lever äntligen som en familj ska leva utan tjafs och bråk hela tiden, sanningen kommer ju alltid fram, det vet vi ju, och man får det man ger, alltså ge godhet och få samma tillbaka...
Ljug aldrig eller hitta på nån lögn om nån annan för det är bara du själv som blir drabbad i slutänden....
Om man gör fula saker som att göra nån annan illa, då menar jag riktigt illa, en sjuk människa alltså som kan göra vad som helst så kommer det tillbaka, man blir kanske inlåst förhoppningsvis i alla fall...
Rättvisa hoppas jag skipas och den som blivit illa behandlad får glädje sen i livet...
Det är hon värd, med all rätt..
Idag har jag varit ner och beställt en blombukett till begravningen av en älskvärd person, som fanns många år i mitt liv!
Annars har jag jobbat trots min onda kropp idag men nu orkar jag inte mer, benet och armen domnar bort och har knappt nån känsel alls nu, så massören nästa och sen vila är det enda som hjälper ska jag tro...
Ja, som sagt livet flyter på i rask takt och jag har vunnit mina älskade barn tillbaka, som jag är så himla tacksam för att dom gett mig denna chans, men som sagt, som dom säger, om jag hade skilt mig....
Men jag är så tacksam att jag fått det jag fått idag, att jag blev bortvald för jag vann så mycket mer tillbaka i livet och det var det värt alla gånger..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0