Torsdag

Hej min kära blogg ännu en dag som jag vaknar med ett leende på läpparna och är så glad åt allt jag har idag och har fått på en sån kort tid!
Det var ett tag sen jag skrev här nu men tiden tar allt när det gäller mina fina barn och underbara barnbarn, skulle vilja ha fler timmar på dygnet hahahaha...
Men tyvärr så får man ju inte det heller så jag får försöka hinna med allt som hinns på bara 24 timmar !
Sen jag skrev sist har det hänt mycket i mitt liv som vanligt hihi..
Allt rullar på bara till det bättre hela tiden...
Förra veckan vilade jag då jag inte var nå bra varken i armen eller i magen, men som sagt jag ska vara glad att jag har bara det och det finns dom som har det värre.....
På Fredag kväll var vi bara hemma och mös i soffan med varandra (härligt) och på Lördag skulle vi åka upp till Rättvik och gå på marknad men det var inge skönt väder och vi struntade i det och åkte till Borlänge och tog en shopping runda istället..
Vilken man jag har va?
Hittade ett par nya stövlar som var jätte snygga och dom var dyra men älsklingen tyckte att jag skulle köpa dom så jag gjodrde väl det. då..
Sen vidare hem och byta om för vi var bjudna på 50-års kalas hos Siw och So, riktigt trevligt att vi har börjat umgåtts igen och dom tycker jätte mycket om min karl också, det är väl ett plus......
Kom hem ganska tidigt då min dotter var bakfull hahaha,och inte orkade vara kvar där så länge...
På Söndag förmiddag var vi och fixade mammas och pappas grav, med granri, ljung och rönnbär, så nu är den jätte fin och ser fräsch ut igen ( det är 12 år sen min mamam dog och jag har fixat graven varje år), jag blir bara så glad av att få göra den fin, dom ska ha det bästa mina älskade föräldrar...
På Söndag var vi hem till min kära dotter Madde och firade våran svärson Lars som fyllde år, fick en kanon god Cheese cake och det var så gött...
Jag hade aldrig ätit det förut?
Men det måste jag baka nån dag....
På Måndag vilade jag extra mycket och de har jag gjort fram till idag då jag ska ut och göra ett skift ikväll igen, nice att få jobba med dom bästa arbetskamrater man kan ha....
Innan dess tog jag en promenad tiil dagis och hämtade glada goa barnbarnet Christoffer, härlig kille som alltid är glad,man blir på gott humör av han hihi...
Men jag bakade 260 bullar i onsdags oh sen har jag bakat en massa annat också som kärleksmums och muffins med marabou choklad på så nu finns det fika bröd, sen värkte kroppen igen, men nu har jag till alla mina fina vänner och barn som kommer ofta och hälsar på.....
Sen i Torsdags när jag kom hem var min dotter och båda killarna här och hälsade på och min karl hade köpt en stor bukett rosor till mig, hann är så härlig och kärleksfull och tar mig för den jag är..
Han är min stora kärlek som förstår mig och ger mig det jag behöver alltid!
Jag älskar han nå enormt, så som det ska kännas när man är kär och det blir bara mer och mer för varje dag som går...
En själsfrände mån tro?
Han har allt och då menar jag allt som en man ska ha, kärlek, omtanke och framförallt är han snäll och aldrig skulle säga ett elakt ord eller göra mig illa på nåt sätt....
Det är skönt att vara trygg i det man har, det är alla värda att få uppleva en dag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0