Torsdag

Hej min kära blogg idag igen, nu har det gått några dagar igen som har varit  full av glädje i mitt liv och glädjen sprider sig till alla andra,riktigt härligt!
Vaknade i morse av att min sotter Bella ringde och ville ha sitt morgon kaffe..
Det är inte alla som har en egen privat väckarklocka heller hahahahaha...
I tisdags kväll gjorde jag ett skift med dom bästa på jobbet med många härliga skratt som vanligt och även igår, jag har vilat det mesta nu ifrån jobb och så då värken inte alls är så kul så här på hösten...
Men jag klarar mig ändå hihi..
Inga problem....
Igår kom dotter Therese och hälsade på så vi fikade på hembakt kaffe bröd såklart hihi, William och Elias var också med och spelade lite Fia mommos små trollen, hihi...
Igår när jag kom hem från jobbet hade min älskling tänt en massa ljus och gjort så himla mysigt och förberett för varma mackor,och gjort riktigt mysigt här hemma han är en helt suverän karl, fattar inte vart jag hittade han nånstans hahahahaha...
Mysig och go är vad han är....
Världens bästa...
Härlig är han i alla fall, man har ju lite att jämföra med hahahaha...
Det är ju en sån här man som jag alltid velat ha, det tog många år minsann att hitta den perfekta men det var det värt...
Man lär sig vissa saker när man går där på stigen och hinner fundera lite över livet, till slut blir det bra och man hittar sin soul mate...
Det har jag nu äntligen gjort!
Idag har jag haft en mamma /mormor/ dotter dag med Therese och shoppat lite i stan och umgåtts med dom härliga barnen...
Handlat lite gott inför helgen som jag alltid gör med mycket mys och gott gott..
Då får man unna sig....
Idag när jag kom hem fick jag ett samtal, nåt jag inte trodde var sant, ett uppsving skulle man kunna kalla det, men jag blev jätte glad...
Varför just jag?
Hihi...
Då är vi där igen!
Det som jag kallar att allt har en mening, tror att jag får det jag förtjänar då jag insett så himla mycket på bara några år....
Om man verkligen är snäll får man samma tillbaka, är man bitter och besviken så är det bara en själv som blir likadan, alltså lika botar lika.....
Idag har jag det jag älskar mest, barn, barnbarn, härliga svärsöner och svärdöttrar, en man som älskar mig för den jag är och är lojal ochärlig..
Det är lievet det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0