Onsdag

Hej min kära blogg idag igen! Har inte skrivit här på snart en vecka igen men ,men man har så mycket att tänka på och alla mina underbara barn att vara med....
Vaknade tidigt i morse och kunde inte somna om, det har blåst så fruktansvärt inatt så hela huset har knakat av och till hhi...
I Lördags tog jag och älsklingen med mina underbara svärföräldrar till Borlänge och shoppade lite och släpade runt på dom precis överallt, det var jätte trevligt, har man trevliga svärföräldrar så blir det ju automatiskt trevligt!
Jag handlade lite nya krukor och blommor och lite smått och gott....
I söndags tog vi det bara lugnt och gick en promenad som vi gör varje dag, och bara hade det bra...
I Måndags så hade jag mitt barnbarn Jessica hela dan och vi gjorde allt mellan himmel och jord, vi fikade och shoppade lite på stan..
Min dotter var i Borlänge och shoppade och då fick Jessica vara med mig, riktigt trevligt var det!
Jag har tagit mig ledigt i veckan och bara vilat och gjort det som jag bara velat göra faktiskt, ingenting med andra ord hahahahaha...
Igår låg jag och älsklingen och bara mös i soffan hela dagen då han var sjuk så vi tog ner film och bara kollade på det hela dagen..
Det är bra att ha Viasat play,hihi...
Har tappat grejer hela tiden idag pga min värk och mina leder är väl inte så bra just nu antar jag...
Igår var jag in till stan och köpte en ny fönsterlampa till hallen som var så fin och en ny lykta såklart hahaha..
Så köpte jag en tavla med du & jag på.....
Det betyder jag och min kära såklart.....
Idag har Therese och Jessica varit här på besök och i morse skrev Therese grattis på namnsdagen och jag hade inte ens en aning om det, men jag gick med ett leende på läpparna och tänkte på hur underbar hon är..
Vad skulle jag göra utan mina fina barn?
Är så himla glad att dom idag finns i mitt liv!
Så kärleksfullt liv som jag har idag har jag nog aldrig haft, inte förrän jag blev själv insåg jag att allt bara varit en lögn eller uppbyggt  mer eller mindre på det, idag har jag bara fint runt omkring mig och jag lever ett bra liv, inga misstag och inga lögner, inga bråk eller tjafs utan lugn och ro och framförallt trygghet i mitt förhållande, och med mina barn, jag har den bästa som man kan ha, som älskar mina barn och barnbarn, och trivs med dom, dom kommer jätte bra överens, precis so det ska vara....
Ingen som säger åt mina barn vad dom får och inte får göra eller säga....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0