Ny vecka igen då!

Hej min kära blogg så här i början på en ny vecka igen då, och i morse vaknade jag redan halv 8 och tänkte att det var lika bra att kliva upp trots ont i kroppen, inte bra att sova för länge heller, kroppen måste ju få komma igång...
Kollade på tv 4 nyheterna om denna djäkla u-båt i skärgården, Bella kom förbi och drack morgon kaffe och älsklingen var ner och lämnade våra trädgårdsmöbler hos svärmor och svärfar....
Sen åkte han till jobbet och jag stack iväg en sväng till Snöån och hälsade på, gud vilket fint hus fan 7 rum och kök och så himla fint hus alltså..
Det har regnat precis hela dagen idag och det är trist, jag vill ha sol och varmt ute....
Igår var älsklingen ute och åkte fyrhjuling medans jag hade egen tid hihi, som jag älskar att ha...
Och så bytte han drivknuts madasken på min bil min hjälte han kan han hihi...
Sen gick vi förstås en långpromenad som är bra för både hälsan och vikten, vill inte att bli och se ut som barba-mamma eller mumin trollet hahahaha...
Hälsade på mina underbara svärföräldrar som är dom bästa som finns...
Drack kaffe där och fortsatte hem, och lagade lite mat.....
På kvällen kröp vi ner tillsammans i soffan och myste, det är det bästa som finns med nån som man älskar så himla mycket....
Igår morse var Bella och tjejerna hit så vi fikade med lite bullar och kärleksmums...
Idag sitter jag nu här och bara ler åt livet som idag är så underbart, ser i ögonvrån mina barn som jag har tillverkat och som jag älskar så himla mycket...
Tänk vad fort allt kan förändras från helvete till himmel hihi...
Det bästa av allt är att jag har kommit till ro i mitt liv, fått trygghet och kärlek äntligen och ser mina barnbarn växa upp och har fått världens bästa svärsöner och svärdöttrar...
Jag är så tacksam för att jag har dom barn som jag har, jag bara älskar dom över allt annat....
Nu ser jag faktiskt fram emot att största tjejen ska gifta sig så mamma får vara med hihi...
Det blir nog så fint kan jag tänka mig!
Ja, nu ska jag njuta av kvällen och ta det lugnt.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0