Lördag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade skit-trött i morse ,järnbrist igen, bara att äta en massa vitaminer så blir allt bra sen tror jag igen....
Igår kväll jobbade jag ett skift med Raoul och Jennie och fan vad vi skrattade, jag har fan världens bästa arbetskamrater som man kan ha, och jag ser dom som mycket mera än så i mitt liv!
På kvällen när jag kom hem igår så mös vi i soffan såklart ( som vi alltid gör på kvällarna) och kollade på tv, härligt att få mysa med den bästa  man som finns i mitt liv....
Han är verkligen (DET)  den bästa man på alla vis,snäll och go mot  alla mina barn och barnbarn och gillar alla så dom går kanon ihop, det är nåt som är verkligen viktigt för mig idag, man lär sig av sina misstag....
Som tur är!
Idag har vi varit ute och gått en långpromenad och det var kanon skönt ute, mötte min fina dotter Iasabelle i lekparken och min fina son Tobbe, och fick krama mina härliga små barnbarn, det är livet det, både Jessica, Linnea och Thilde och lilla Wilma var där, sååååå mysigt...
Livet är så härligt med dom små liven runt mig och jag tackar verkligen mina fina barn för att dom finns hos mig som dom gör idag, för dom är ju mitt liv!
Ni är så himla härliga...
Sen när vi kom hem tog vi en tur på fyrhjulingen ut i skogen där man kan andas friskt luft, och bara ""vara"" sånt gillar jag.....
Lagde mat när jag kom hem och min karl säger alltid att min mat är så god, han är så himla snäll och go alltid...
Han är bortskämd säger han hihi, inte vet jag om man är bortskämd för att man får god mat inte?
Jag älskar ju själv god mat, riktigt hemlagad som man gör länge för att de ska bli gott, inte nå snabb-mat som inte är bra i alla fall för en...
Sen bakade jag 2 blåbärs-pajer till kaffet så Lollo har varit här och fikat lite, nu stack dom iväg på en lång tur med fyr-hjulingarna, (jag ville inte med)  så jag fick lite egen-tid, det tycker jag också om...
Så nu vräker jag i mig kaffe och blåbärspaj hahahaha...
Det är så himla gott hihi!
I slutet av månaden åker jag och älsklingen till Örebro för ovanlighetens skull och shoppar lite, inte så ofta man åker dit, som tur är hihi, men nu ska vi ta oss en tur dit, som sagt!
Köpa lite julkappar till barnbarnen tror jag!
Jag ser faktiskt fram emot julen i år, att få pynta lite och bara ta det lugnt och få äta gott nere hos mina underbara svärföräldrar, för dom är verkligen väldigt underbara människor...
Idag vill jag lägga upp bilden på min kära mammas och pappas grav så ni får se hur fin den blev....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0