helg igen

Hej min kära blogg idag igen! Har inte skrivit  här på några dagar här igen, men mycket händer som vanligt  mitt liv och dagarna går alldeles för fort...
I Lördags kväll hälsade jag på min son Matte och hans familj, härligt ,härligt med alla barnen och allt som jag har idag runt omkring mig...
I söndags var jag ut på en lång promenad som vanligt, älskar att gå och bara njuta av luften ute och värken  i kroppen blir en aning lättare att stå ut med då....
I måndags och veckan som varit fram till idag har jag faktiskt bara softat och fått vara (bara jag) kanon skönt, varit ledig ( bara just för att jag kan och vill) hihi..
Det har varit så kanon skönt att bara få vila, äta frukost och sova hur länge jag vill på morgonen och ha min egen tid bara jag och göra vad jag vill...
Bella och Veronica har varit hit en sväng och drack kaffe igår, och igår hade jag Wilma och Thilde en stund, härliga tjejer det där....
Idag är det äntligen fredag spm betyder mys och att få krypa upp i soffan med den jag älskar mest i mitt liv under en varm filt, få  tända lite ljus och äta en massa gott, som man får göra på helgerna....
Bara vara vi och få ta det lugnt och ha det bra....
Idag har jag varit en sväng till stan faktiskt och hälsat på Maria, det var kul att träffas och prata om precis allt...
Idag när jag kom hem hade älsklingen köpt 4 chees doodles påsar åt mig och 2 stora marabou choklad-kakor, han är det bästa som finns..
Han kommer med överraskningar när jag minst anar det..
Härlig man och han gör mig verkligen så himla glad att jag har han, är inte van att ha det så....
Så många överraskningar som han ger mig har ingen annan man gjort, han vet vad kärlek är han!
Igår kom han med en fråga som jag inte trodde han skulle komma med, det är förstås en hemlis då jag måste fundera på det först, men det tål verkligen att tänka på!
Han är min soul mate. så är det bara....
Kanske, kanske inte vi får se vad svaret blir hihi...
Du är den finaste människa som jag vet, som jag har träffat i mitt liv, du har allt en man ska ha, det där lilla extra som fattas hos många,många män...
Du är snäll och omtänksam och jag är så himla trygg med dig, jag behöver aldrig känna olust eller känna mig rädd med dig....
Jag har ett sånt fint liv tillsammans med dig och är så glad att du tycker om mina barn och älskar mina barnbarn du med, det betyder så himla mycket för mig!
Jag kommer gå bredvid din sida resten av mitt liv, för jag är värd det här som jag aldrig har fått förut....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0