Torsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Livet rasar på i full fart och jag ""ja"" bara hänger på liksom! Idag är det Torsdag och veckan har gått fort som vanligt igen nu då...
I måndags hjälpte jag min son Benji med att hämta papper på skatteverket om att ha bytt namn och att få ut pengar som han inte fick ut utan leg, så nu är det gjort, fixat med banken ett nytt bank-kort och nu är det på väg hoppas jag...
På Tisdag var jag med han till polisen och fixade ett leg som är giltigt, då jag var tvungen att visa att han var han och legitimera han....
Så nu hoppas jag att hans leg kommer inom kort...
Igår vilade jag och sen åkte vi till den bästa massör man kan ha och fick massage i mina inflammerade axlar och nacke och rygg, 4 kotor låg fel men nu ligger dom där dom ska igen hihi...
Ont som fan gjorde det men det var det värt!
Idag är jag lite rörligare faktiskt men dock ""aj"" så öm i hela kroppen, men var tvungen för att orka med allt som är i helgen hihi..
Ska jobba då det inte finns nå folk så jag fick väl ställa upp då, och sen ska vi på kalas till mitt lilla barnbarn som fyller hela 3 år..
En riktig liten hoppitossa hihi...
Men go som bara den...
Idag var Matte och Sussie och barnbarn hem på besök, alltid lika roligt att dom kommer, vi pratade om deras mormors och min mammas grav, som jag har gjort så fin, så jag visade korten på den,...
Är jätte stolt över den hihi...
Jag var dit i förrgår och tände lite ljus åt dom igen!
Saknar dom så himla mycket men vet med säkerhet att vi kommer en dag att träffas, det blir bra, dom är med mig i alla fall även nu....
Var förbi vid bästa vännen Anita också idag en sväng och tog en kopp kaffe, det var ett tag sen då vi jobbar helt olika skift hela tiden...
Nu är vi i mitten av November redan och snart går vi in i December, härligt, jag ser verkligen fram emot denna julen, då får jag pynta och göra hemmet så fint och få fira med dom bästa svärföräldrar som nånsin finns och få sätta mig vid dukat bord och bara äta, härligt..
Det kallar jag lyx!
Jag behöver inte bry mig alls i att stå i all julstök utan jag ska bara ta det lugnt i jul hihi...
Bara få vara jag helt enkelt...
Jag lämnar julklappar till mina barnbarn och sen njuter jag bara, jag tycker äntligen om julen äntligen igen, men det är för att jag lever med den bästa man kan ha och han är verkligen allt för mig, han får mig verkligen levande på nåt sätt...
Han får mig att känna mig som ""jag""
Om jag inte hade haft turen att få han, hade jag inte haft det som jag har idag, så jag är så himla glad att änglarna styrde mitt liv åt det här hållet, för idag är jag en mycket glad och trygg människa som lever livet precis som jag ska och med dom som man ska leva livet med..
Är så himla sugen att gå medium-kursen nu, då förra blev inställd,det tål att tänka på hihi, det blir nog så i alla fall....
Igår morse fick jag glada besked igen, det bara kommer till mig hela tiden, härligt!
Ja, livet rullar på i snabb takt som vanligt, och jag åker med....
Men den bästa som finns är bredvid min sida varje dag...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0