Tisdag

Halloj bloggen idag igen! Vaknade ganska tidigt idag och älsklingen hade redan varit ner och fått bilen servad som den ska bli varje år, så nu är den fräsch igen hihi...
Skönt att vara ledig idag och jag har varit in till stan en vända och handlat med min dotter Bella idag, och passade på att köpa lite julklappar också hihi...
Åkte förbi vid bästa Anita gjorde vi innan vi åkte hem och tog en kopp kaffe där...
Sen la jag in all mat i kylen och i skafferiet och åkte förbi vid min dotter Madde med advendskalendrar till mina härliga barnbarn, sen vidare till Bella med dom barnens kalendrar och så åt vi våfflor där...
Sen vidare till min son Matte och lämnade kalendrar där också och då var Madde också där..
Kul att få träffa alla härliga barn och barnbarn idag, vi pratade en hel del om allt, är så glad att jag har dom i mitt liv idag igen!
Hoppas bara att dom tror på mig att jag menar väl om allt och att ja menar alls inget illa om andra människor trots att det blir misstag ibland, men jag tror andra människor kan tolka det fel ibland det som jag skriver, men jag vet ju i alla fall vad jag menar, det måste väl betyda nåt?
Jag vill absolut ingen nåt illa och det är en sak som jag lärt mig att man ska vara snäll...
Dom som man inte kan lösa allt till det bästa för är nog ändå en mening i alla fall..
Jag har blivit en människa som vill vara glad och att alla runt mig såklart ska få må bra...
Då mår jag också bra!
Tänk att jag står där jag står idag, en enda människa som var dålig mot alla dessa härliga människor som jag har idag, det var det värt och mer ändå!
Älsklingen ringde nyss och sa att vi var bjudna på tårta på Lördag, härligt....
Hoppas att man är ledig då hihi...
Ja, idag har det varit en bra och härlig dag och jag har bara slöat trots att jag har handlat och så!
Jag har gjort en god gärning och betalade servicen till älsklingen på hans bil, det var han värd, kan man hjälpa ska man göra det...
I morgon får jag också sova på morgonen, härligt, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra hihi, får väl hitta på nåt kul antar jag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0