Söndag igen nu då!

Hejsan igen en dag i mitt liv! Vaknade i morse av att min dotter Bella ringde så jag klev upp, och kaffet var som vanligt klart då man har en morgon pigg karl, hihi...
Bara att sätta sig och äta frukost och dricka kaffet hihi...
I Torsdags var jag tillbaka på mitt gamla jobb igen , blir så väl välkomnad varje gång som jag är tillbaka så jag älskar att vara där, alla är så glada när jag ska jobba hihi...
I fredags var jag i stan igen och jobbade lite och i helgen har jag bara varit ledig och tagit det lugnt ,njutit av livet som är så härligt just nu...
Det känns att det är väderomslag i kroppen för den hänger inte riktigt med, men vad fan det finns dom som har det värre hihi..
Gäller bara att ta nya tag och ta dagen som den kommer hihi...
Idag har Bella och Roy och barnen varit hit så vi har knaprat bullar hihi, härligt och sen kom mina härligaste svärföräldrar på besök som man kan ha..
Min svärmor tyckte min nya lykta som jag köpte var så fin, hon tycker att jag har gjort så mysigt i mitt hem, kul att höra det, hon är verkligen den bästa svärmor man kan ha, ingen  svärmor som kritiserar eller säger att det är fult som VISSA svärmödrar gör!
Men såna är inget att ha,tur att det finns karma.....
Man får vad man ger, önska inte nån annan nåt elakt eller tråkigt för det kommer bara tillbaka på en själv, så är det och så ska det vara, är man elak ska man ha elakt tillbaka, så är det bara..
Önskar man nån annan illa så blir man lidande själv...
Sen har jag och älsklingen varit ute och gått en långpromenad i detta kyliga väder, men det var så himla skönt samtidigt....
I morgon börjar åter en ny vecka med många utmaningar som vanligt, Och nästa helg är det då dax för att sätta upp alla härligt fina stakar och allt sånt...
Längtar tills dess, allt är nerplockat och klart men inte uppsatt än, vill inte förstöra julen eller tröttna på den när jag efter många år kommit tillbaka i en tid i mitt liv då jag gillar den igen!
Idag ser jag fram emot den i mitt liv, det är nog för att jag har bara glada människor i mitt liv idag, seriösa sådana som jag kan lita på, slippa leva och känna mig i den där bubblan nå mer...
Bubblan sprack hahahaha tack och lov.....
Jag har ju den bästa bredvid min sida så det säger väl allt....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0