Onsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade tidigt i morse, har blivit lite piggare på morgonen men är istället kvällstrött dårå....
I morse när jag hade vaknat hade det kommit snö, men det är ju som det ska vara, och vi är redan inne i November och snön har varit sen ändå..
Jag vill ju inte ha nån snö om jag får slippa!
Vi har haft en härligt skön sommar och höst i år, och jag bara älskar hösten med allt mys med den sen jag träffade min man...
Förut hade jag alltid depressioner på hösten och mådde inte alls bra, men nu gör jag det, det känns så himla
bra då jag mår bra i mitt förhållande!
Förut har jag bara levt som i en bubbla av nåt slag, apatisk på nåt sätt och ingenting var roligt i livet!
Men det var inte så konstigt!
Nu är livet bara bra Precis som livet ska vara...
Det betyder ju så mycket...
Tänk vad olika förhållanden kan betyda för en?
Idag har älsklingen satt på mina vinterdäck på bilen, så han inte är rädd att jag ska halka av vägen hihi...
Han har det där lilla extra som jag gillar hihi...
Världens bästa...
I morse när jag vaknade var det en sån där dag då jag tänkte  tillbaka lite extra på när man var ung, typ sådär 13 år och var ung och kär i en kille som man trodde man skulle ha hela livet, men livet blir ju inte alltid som man drömmer om hihi....
En sån här dag ni vet som man sitter  och funderar på allt som har varit i livet och som har passerat under alla år ...
Typ 13 år och hade träffat sitt livs kärlek... (Trodde man då i alla fall) hihi....
När hela ens liv och framtid ligger i ens händer och vilar...
Man ville gifta sig och skaffa barn och leva hela livet med denna enormt stora kärlek.....
Sen blir det ju inte som sagt alltid som man har tänkt sig I livet hihi...
Då kunde man även umgås med sina härliga vänner som man senare  (med vissa) tappade kontakten med pga att vänner antagligen törs inte umgås med båda parter då man går skilda vägar...V
uxna människor som inte kan välja...Barnsligt kan jag tycka...
Men det är ändå inga vänner...
Dom bara låtsas för stunden!
Ibland kan jag träffa dom på stan eller se dom här på face...
När man träffar dom ute så låtsas dom vara trevliga men i själva verket vill dom inte prata med en alls...
Man är snäll och framförallt glad att man kanske hittar vännen här på face efter många år..skriver nå fint och är glad men får absolut ingen respons tillbaka. ..
Människor som lever bara i det gamla och invanda livet, i det förflutna och inte vågar över huvud taget ta kontakt men spelar snäll och falsk när man träffas...
Idag har jag tur att jag träffat en man i mitt liv som har allt som jag tycker om...
Han har det där speciella som en man verkligen ska ha...
Man gör stora misstag i livet (då menar jag verkligen stora sådana )....
Men vi är här på jorden för att lära oss  av våra misstag  som vi gör och för att till slut bli lyckliga i alla fall...
Tänk egentligen vad svärföräldrar kan vara olika ...
Vissa är verkligen dr jekyll  och vissa MR hide. ..
Är glad idag att mina vänner som finns i mitt liv idag har kommit tillbaka till mig...
Dom är ju mitt liv och dom får mig att skratta och framförallt att må bra...
Precis som livet ska vara...
skönt, men jag mår väl bra i mitt förhållande idag, det betyder ju så himla mycket...
Idag fick jag mess ifrån min kära svärdotter att vi är bjudna på kalas då mitt barnbarn fyller 3 år, en härlig liten sprallig tjej med mycket energi...
Är så glad Matte och sussie att ni finns i mitt liv idag..
Tack för att ni är så underbart snälla och rara åt mig....
Igår jobbade jag ett kvällspass med dom bästa på jobbet, alltid trevligt och idag ska jag bara ta det lugnt...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0