Onsdag

Halloj igen min kära blogg! Vaknde i  morse bredvid (my soulmate) och det var skönt att få sova ut, jag är en riktig sov människa på morgonen och inte morgon pigg alls, dels pga min värk och mycket, mycket annat i livet!
Lollo kom förbi och fikade en sväng och sen var det garaget för grabbarna hihi...
Jag kollade på tv 4 nyheterna och drack kaffe, åt min frukost och Therese var också förbi en sväng...
Sen åkte älsklingen till jobbet och jag plockade lite här hemma i lugn och ro och fick min lilla härliga egen tid som jag behöver...
Pratade med Benji en bra stund i telefonen idag också som inte tycker att livet är så himla kul med disk och matlagning så han äter nästan ingenting..
Lever typ på mackor på dagarna...
Men när man flyttar hemifrån måste man göra sånt själv...
Kan det vara så att mamma skämt bort han när han bodde hemma?
Hahahaha...
Sen åkte jag in en sväng och handlade och fixade lite i stan så nu väntar jag med lite spänning här framöver hihi...
Var till Anita och hälsade på och idag var Fredholm där också, så vi skrattade som vi alltid gör och har kul, han är en bra kille och en gammal ungdomsvän hihi...
Kom hem  igen och diskade lite ,gjorde mig en god cappiochino och åt kotletter och potatis, gött, gött...
Satte mig i soffan och bara njöt av min egen-tid och livet hihi....
Tänk vad bra man kan börja må bara sådär av att få en utbildning och ett jobb och bara få bli (jag) igen som jag var för många år sen?
Jag menar att om man lever i en dov bubbla typ i många år och bara ser det som är precis framför en och sen när man öppnar ögonen helt när man börjar se allt så ser man även ända ut på sidorna allt vackert och allt bra som finns runt en som man aldrig såg när man bvar ghelt blockerad!
Helt sjukt men sant, jag upplever så mycket mer som ger mig glädje idag än för bra 3 år sen och många. många år tillbaka i mitt liv!
På kvällen ringde Benji och var ledsen så jag åkte ner och pratade med han och tröstade han stackaren, vill bara att alla ska få må bra som är snälla...
Och som finns i min närhet för om dom mår bra så kommer jag må bra....
I morgon är det en ny jobb dag igen härligt!
Tänker på en rar snäll och go vän och jag håller tummarna, var stark nu...Du kommer klara det här...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0