Torsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Har sovit kanon bra i natt, klockan ringde vid ca halv 8 och det var dax att kliva upp och åka till mitt ännu ett nytt jobb,hihi..
Det var kanon bra där och hon som jag jobbade med är en pärla hihi...
I Tisdags så tog jag det bara lugnt och sov mest  hela eftermiddagen då min kropp fortfarande är ganska matt efter influensan som drog musten ur mig på riktigt, så nu vill jag inte ha den nå mer i alla fall, utan nu vill jag bli frisk en gång för alla....
Igår var jag också hemma hela dagen och tog det bara allmänt lugnt...
Idag har jag som sagt gjort ett nytt skift på ett nytt jobb igen,som var kanon, kom hem och lagade mat och åt lite, gick ut en promenad fast det regnade (ingen som har dött av lite regn i alla fall)
Ja ,så nu sitter jag här framför datorn en sväng innan jag ska slänga mig i min sköna binge, krypa ner under täcket och kolla på tv ikväll...
I morgon är det fredag och det betyder att det är sista jobbdagen innan helgen igen nu då....
Så i morgon kväll blir det extra mycket mys då älsklingen och jag har jobbat olika skift den här veckan och knappt setts av alls....
Så då får vi äntligen rå om varandra lite igen!
Och mysa riktigt!
På Lördag är det vår-cruising i Linde så det ska bli skoj!
Jag ska bara njuta av denna underbara helg och ha det bra och ta det lugnt, spara på dom krafter som jag har kvar nu så jag orkar lite i alla fall!
Idag fick jag mina fina reg-plåtar till min bil som jag har beställt så nu blir pärlan ännu finare hihi...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0