söndag igen nu då

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade tidigt då min älskling åkte iväg på premiär och fiskade som dom har genom sitt jobb"
Jag somnade om en stund igen och vaknade när Bea ringde igen, klev upp och pratade med henne en stund om allt trevligt hon har varit med i helgen om,hihi..
Sen Ringde min svärson Roy och Bella och han och mina underbara barnbarn kom förbi och fikade så det blev lite kaffe, dricka och fika och glass, dom små underbara liven i mitt liv, så himla underbara....
Jag är så himla lycklig lottad som har så fina barn som jag har (för jag har världens finaste barn som finns)
I fredags jobbade jag ett skift, var helt slut när jag kom hem i min värkande kropp men hann upp en sväng till min dotter och hälsade på mina barnbarn där också, fast 2 underbara små killar med solsken i sin blick , så mysiga så...
Sen åkte jag hem och lagade lite mat tills älsklingen slutade och sen tog jag det lugnt resten av kvällen...
Älsklingen har varit ute och mekat med Amazonen hela helgen och i flera veckor nu så den blir start-klar till Rättviks cruisingen,, alltid kul att åka i en veteran bil istället för en ny...
Den kommer att bli så fin och han är verkligen så himla duktig min egen lilla mekaniker...
Igår på Lördag så hade jag främmande av Jeanette och Jonas en sväng så vi hade ganska mycket att prata om och drack kaffe, det var riktigt kul att träffas och umgås lite med henne, en mycket mysig och go tjej...
Sen var jag in en sväng till stan igår och fikade hos Anita och träffade Janne där och mina kära släktingar..
Ja, sen idag har vi varit ute och åkt lite bil,vi brukar göra det ibland, kul att bara se sig omkring ibland, det har ju bara regnat ändå hela helgen så man blir så himla trött av att bara sitta inne hela tiden...
Har pratat med min son varje dag Charlie och längtar så efter han, men han vill ju bo där nere och nu är han vuxen så han betsämmer ju själv nu men hoppas att han kommer och hälsar på snart så vi får träffas och göra nåt...
Han ska börja skolan till hösten där nere nu och det tycker jag är kanon bra!
Men nu när barnen är stora känns det ändå så himla bra att man har just stora barn som sköter sig själva och man inte behöver tjafsa om barnen med nån...
Det är det härligaste!
ja nu är det Söndag kväll och jag ska snart hämta upp min dotter på vårat gemensmma jobb och skjutsa hem henne ikväll...
I morgon är det dax för ett skift igen (sista intron på detta jobb) så det känns kanon bra, och jag trivs jätte bra där...
Sen ska jag faktiskt vara ledig hela veckan, (för det har jag råd med ) hihi, och då ska man vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0