Onsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt härliga liv! Vaknade tidigt i morse när älsklingen åkte till jobbet jätte tidigt och jag somnade om igen för att vakna runt halv 9 igen för att bara njuta av denna underbara dag som kom och som livet gett mig ännu en fin dag av....
Lagade mat till älsklingen när han kom hem och idag blev det ugnspannkaka, och han tyckte att det var så gott..
Han tycker om min mat skarpt och han berömmer mig för det ockå, han visar verkligen att han är en sån himla fantastisk man....
Han får mig verkligen att må bra...
I både vått och torrt!
I morse kom mina döttrar Therese och Bella och min härliga svärson Roy på besök, jag har en sån fin och fantastisk familj som jag verkligen älskar och är så himla glad för...
Dom är så goa när dom kommer förbi och fikar så vi pratade om allt och skrattade förstås en hel del också hihi...
Jag är så himla glad att jag har fått tillbaka min underbara, fina familj igen, tänk om jag inte varit så idiotisk så himla länge förut?
Då hade jag inte missat en hel del år för och av ingenting!
Idag lever jag för att jag älskar verkligen dom över allt annat, idag har jag fått en sån bra kontakt med mina barn igen och dom har varit så himla underbara som har låtit mig komma in i deras liv igen och få komma dit och få förklara mig och tala om hur jag har känt det och hur jag inte hade sett allt!
Sen saknar jag min härliga, mysiga bror jätte mycket förstås, och tänker varje dag på han, jag hoppas att en dag ska bli som det var innan jag för 20 år sen sabbade det....
Jag hoppas att han en dag ska förstå och se med egna ögon att jag har förändrats, att jag får en enda chans till i mitt liv innan det är försent!
Att han en dag ska se och förstå att jag är en helt annan människa idag då jag lever ett helt annat liv med nån som är bra idag!
Med tryggt och bra i mitt liv!
Men vi hälsar och pratar i alla fall med varann och det är en stor lycka för mig, han har så fina och goa barn, han är duktig och han har varit ett sånt stort stöd för mina barn i deras liv också....
Jag vill inget hellre än att vi ska bli så bra vänner igen som vi en gång var!
Men så kan det nog aldrig bli för det är så mycket som är sabbat ifrån min sida då jag litade på helt fel person i mitt liv en gång i tiden!
Förlåt min bror för det, man måste ibland kunna förlåta också för att kunna gå vidare i sitt liv!
Sen har jag pratat med Charlie idag lite som har det lite jobbigt just nu men som tur är har hon en mamma i alla fall som ställer upp....
Sen när vi hade ätit idag åkte vi ut en sväng till sommarstugan och fixade lite, sen ner till dom bästaste svärföräldrar som man kan ha och fikade lite.....
I måndags jobbade jag ett skift och sen har jag tagit bort mig faktiskt resten av veckan, det är inte värt att slita ut sig för mycket och jag ska vara ledig hela långa veckan hade jag tänkt och ska bara njuta av mina underbara dagar och ha det bara så himla bra!
Det går ingen nöd på mig i alla fall hihi...
Och hela helgen ska jag bara vara med min älskling och åka fyrhjuling och ha det bara skönt!
Vi ska umgås med varann då det inte har blivit så mycket av det nu igen på sista tiden, men det blir ju så när man jobbar olika skift och man inte hinner träffas, men vi tar igen tiden sen ändå till slut!
Igår var jag och hälsade på Maria en sväng och det var ett tag sen så vi pratade om allt och skrattade och det var riktigt kul att träffa henne igen!
Sen innan jag åkte hem handlade jag lite och sen när älsklingen kom hem åkte vi in till stan och åt pizza på caroso, mumma...
Så köpte han en ny bil igår, större och rymligare och som jag också naturligtvis få ha hihi...
Ja som sagt livet går sin gilla gång och blir bara abättre och bätre för varje dag som går och jag njuter av livet som aldrig förr.....
Jag har ju min härliga fina familj och mina älskade barn och barnbarn som är mitt allt, och en man som också älskar mina barn och barnbarn och är så snäll åt dom!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0