Onsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt härliga liv! Vaknade i morse och hade sovit som en stock hela natten, kanon skönt...
I helgen var det fullt upp med att försöka vara ute lite grann  i det fina vädret och så hade vi främmande som vanligt här....
I Måndags jobbade jag på nya jobbet och det går kanon bra, igår var jag också där, jätte mysiga arbetskamrater har jag där också, tänk vad många fina människor det kommer in i mitt liv idag mot för bara lite över 2 år sen och det har det inte gjort på många, många år tillbaka i tiden innan dess?
Nu känns det som om det vore förr igen, helt underbart!
I Söndags ringde älsklingen och frågade om jag skulle med in till Borlänge en sväng och handla på Biltema och jag var hos Anita så jag åkte hem med bilen och följde med, han bjöd på pizza sen  på Caruso min fina härliga och fantastiska romantiska karl, vad skulle jag göra utan en sån fin man som han?
Måndag jobbade jag dag och han kväll så vi sågs inte på hela dagen, jag åkte hem efter jobbet och bara tog det lugnt och vilade pga min yrsel, var en sväng till Manzanares och sen blev det bättre, mina njurar som är dåliga igen, dom bråkar med mig hela tiden,hihi, hade skit ont i njurarna men nu är det lite bättre igen...
Igår hade jag bara lite ont men jobbade ändå, då jag är på mitt nya jobb nu och lär mig, fick jätte mycket beröm igår att jag kunde det här hihi, så himla kul med härliga arbetskamrater....
Igår kväll när jag slutade åkte jag upp till Charlie med ett brev som hade kommit hit och jag vet faktiskt inte varför då dom har bytt hennes adress?
Sen åkte jag hem och gjorde lite varm choklad och mackor och tände lite ljus till älsklingen kom hem ifrån sitt jobb och han tycker att jag gör så himla mysigt hela tiden hihi, han är världens goaste man som man kan ha.....
Han är precis likadan som jag, men då är vi uppväxta på helt lika och fina sätt han och jag....
Föräldrar som har hållit ihop hela livet och som aldrig bråkar, bara är så himla underbara...
Jag har verkligen världens bästa svärföräldrar som man kan ha...
Jag berättade för min svärmor att hon är så go och underbar och att jag verkligen fått kritik förut och elaka saker sagda om tex mina gardiner och sånt....
Hon skulle aldrig vräka ur sig nåt elakt alls som tur är..
Hon tycker att allt jag gör är så fint och hon är oerhört glad åt att jag har kommit in i hennes sons liv för hon tycker att jag har gjort han så positiv, men jag är ju också alltid positiv!
Vissa människor kommer in i ens liv för att stanna hela livet och vissa kommer ""bara"" in och vänder  ""tack och lov"" för att man verkligen ska lära sig en läxa, och läxan lärde jag mig snabbt kan jag lova om svärmödrar som är elaka eller är snälla!
Det är tur att vissa människor bara passerar  i ens liv en kort, kort tid för idag har jag kontakten med mina underbara vänner igen som aldrig""riktigt""har försvunnit ur mitt liv egentligen utan bara väntat på att jag ska vakna upp ur det som jag var i ""ur koman som dom säger hahahahaha""och komma tillbaka till mitt gamla jag ""igen""och här har dom nu mig äntligen igen hihi, helt underbart..
Jag har världens bästa och fina vänner och världens underbaraste svärföräldrar i mitt liv idag, en man som jag verkligen älskar nå oerhört, och som älskar mig tillbaka (de är ju också väldigt viktigt) och för den jag är, och mina underbara fina barn, dom är det vackraste jag har, och dom har jag skapat själv också...
Kan man begära mer?
Nej, jag tycker verkligen inte det då jag har allt man kan ha för att vara glad och lycklig!
Jag vaknar varje morgon och ler när jag tittar på andra sidan i min säng och vet att jag har den bästa mannen som en kvinna kan ha, som finns där alltid bredvid och stöttar mig i precis allt som jag gör, och som jag kan lita på till 150 % alltid, en trogen vän och man som alltid lyssnar, och förstår mig....
Mina barn som har helt fantastiska egna familjer och har det bra....
Idag jobbar min karl och jag är  faktiskt ledig, jag har min egen tid idag som jag älskar så himla mycket....
Som jag verkligen behöver i mitt liv!
Anita ringde i morse också....
Skulle upp till min dotter idag hade jag tänkt och hämta min pannkaks-lagg så jag kan göra lite pannkakor för jag har varit sugen i flera veckor på det, men då tyckte min dotter att jag kunde komma dit och göra dom där för dom var också sugna på det,hihi..
Så som mamma får man väl göra det då hahahahaha....
I morgon ska jag jobba och sen ska jag åka till min homeopat, och få lite hjälp på traven med allt....
Tur att det kom in lite extra nu igen hihi...
Inte alla som har tur i allt hihi...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0