Onsdag

Hej min underbara blogg ännu en fin dag i mitt liv! Vaknade i morse och fick frukost på sängen för 4:e dagen i rad, av världens bästaste, lite bortskämd är jag nog hihi....
Men det är han också enligt min dotter Bella hihi...
Har inte haft tid att skriva nå på några dagar, njuter för fullo av mitt liv i kärlek och i solen medans den äntligen tittar fram hihi..
Min familj och mina vänner gör mitt liv så härligt att traska på denna underbara stig....
Nu är vi i mitten på veckan igen och tiden går så himla fort, men vad gör det när det händer så mycket runt omkring en hela tiden....
I måndags var jag ledig och likaså igår, så himla skönt att vara ledig och få njuta av dessa fina dagar i solen, och igår var jag in till stan och köpte den där högtryckstvätten till mitt hjärta som han så gärna ville ha, skoja att han blev glad, men han är världens finaste och raraste man som man kan ha så han är värd mycket ,mycket mer än han får av mig...
Fast min dotter tycker att vi skämmer bort varandra hahahaha...
Men har man det bra så har man ju det hihi...
Det ska man ju ha, och har man aldrig varit det förut så är väl tiden inne nu då hihi..
(I"ve give a little bit of my love to my man...)
I måndags ringde mitt hjärta och sa att jag inte fick ställa mig tillgänglig en viss dag nästa vecka för vi skulle ut o åka lite , hmm spännande...
Lite överraskningar mår man bara bra av och han har såna många för sig väldigt ofta!
Igår hade jag så himla ont i kroppen så jag la mig tidigt och min älskling fick massera mig när han kom hem och det blev lite bättre sen, så idag tar jag nya tag igen...
Fick även behandlig av Manzanares igår så allt blir bara bättre...
Känner redan att vårkänslorna spirar...
Igår var Rita Karlsson hit och vi fikade, hon fattar inte hur vi har hunnit renovera både hall, kök, sovrummet , hallen uppe och badrummet på bara ett halvår, hon tyckte verkligen att det hade blivit så himla fint....
Vilken förändring sa hon hahahaha...
Och allt i möbelväg har jag själv köpt, börjat om från noll och har ett mycket, mycket finare hem idag tycker alla mot vad jag nånsin har haft, kan jag ha lite smak kanske?
Hihi..
Men som sagt allt kostar och det tar som sagt lite tid, men min man han är  så snabb han, här händer det saker på en gång hihi...
Hon är så glad att vi har sån bra kontakt idag och vi bor ju nästan grannar också hihi, bara några hus ifrån varandra.....
Hon tycker att det är så bra att jag har det så bra idag och att jag är verkligen värd det då hon vetat mycket som jag inte hade en aning om förut, skönt att veta det idag men skönt att veta att det äntligen är borta och förflutet också...
Nu ska vi snart ut och festa och ha kul med ett gäng igen, jag sa att jag måste bete mig då va hahaha..
Hon frågade
VA?
Sen skrattade vi och tokade oss, jag som aldrig är dum när jag dricker och jag som verkligen kan dricka med måtta,hahahaha...
Idag har vi varit ute och gått en vända i solen och varit ner till mina svärföräldrar och fikat lite...
Det var så härligt väder ute idag, så här får det gärna fortsätta ett tag till hihi...
Längtar redan efter min älskling och saknar han men saknad är bara bra...
Idag ska jag nog åka in till stan en vända igen, röra lite på mig och kanske köpa mig en god hamburgare på sibylla, gud vad gott det skulle vara hahahahaha.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0