ny vecka nu då!

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade tidigt i morse och var ganska trött men har sovit bra i alla fall i natt...
Somnade på en varm arm igår kväll så det var nog därför...
Har inte skrivit så mycket här i helgen då jag först på fredag kväll jobbade först ett skift, sen hem och hade det lite mysigt med älsklingen....
På Lördag sen var vi in till stan en sväng och hämtade min vän Anita som kom hem till oss och ville se hur vi bodde, hon hade räknat med att jag var pedant förstås och att jag hade det fint hemma men hon blev helt förvånad då jag hade det kanon fint hemma, allt på sin plats, inga sladdar eller oreda nånstans utan allt på sin plats överallt och hon tyckte att jag hade så fint, i alla rum, hihi, kul att höra...
Hon var helt salig!
Det är kul när ens vänner tycker att man har så fint , men det har jag ju, hon sa att jag har verkligen ett bra liv nu...
Alla tycker att vi har gjort så fint här hemma i huset och att det 'är gjort på en sån kort tid..
Pan säger att det ska väl vara en kvinna till det hahahahaha....
Sen skjutsade vi hem henne och vi stannade och åt på Caruso och gud vad gött det var..
Igår var vi in också till stan till Anita och drack kaffe och träffade min fina vän Carin och hennes nya kille, kanon gullig var han, vi blev även nerbjudna till han i Värmland på grillfest och vara där, mysigt..
Det var första gången som min karl träffade Carin också..
Carin tyckte att jag hade en underbar karl, jätte fin och snäll, och det är han ju, ingen kan komma och säga nåt annat heller!
Snygg och prydlig och ordentlig...
Sen bjöd vi Bella och Roy och barnen på mat igår, älsklingen gjorde sina goda tunnbrödsrullar och det var kanon gott som vanligt!
Sen var det dax att göra ett skift för mig igår kväll igen...
Jag jobbade med min förra svärdotter Inna och hon var min elev går, hon går ju skolan så hon ska lära sig jobbet. jätte duktig tjej, och det var kanon kul att jobba med henne och umgås en hel kväll med henne....
Medans jag jobbade gjorde älsklingen oljebyte på min pärla, som man ska göra på en bil 2 gånger om året om man är rädd om bilen förstås, och för att bilen ska må bra, så nu är det gjort, nya och fräscha grejer i den så nu går den mer än kanon igen, han är så himla duktig min karl och noga med att bilarna ska hållas i fint skick..
Han hade tvättad den också och gjort den så himla fin....
Sen spelade han in Annica Bengtsson filmen tills han hämtade mig på jobbet så vi kunde krypa ner i sängen och kolla på den sen...
Mina vänner undrar vart man hittar en sån fantastisk karl,hihi...
Det har jag också undrat och han har funnits precis framför mina ögon i en massa år och jag har inte ens sett han,jag borde ju skämmas!
Men nu är han min i alla fall (och bara min) hihi och det känns jätte bra...
Ibland ser man ju inte skogen för alla träden ,det gäller att riva träden så skogen kommer fram och livet blir fullständigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0