Ny vecka igenSnart helg igen då

Hej min kära blogg! Vaknade vid 7- tiden redan i morse och var  så himla pigg, klev upp och tog mig tid av den här härliga dagen...
Nu har jag inte skrivit på ett tag här igen, men som sagt upptagen som man är som kvinna i sina bästa år, hihi, mycket att göra nu och allt bara ramlar på plats varje dag..
Alla pusselbitar bara faller på plats där dom ska vara i mitt liv nu, och jag bara flyter med och är så himla glad för det!
I Söndags kväll gjorde jag ett skift igen och Härligt var det att träffa sina underbara arbetskamrater.....
Och på Måndagen var jag till Manzanares och satte lite nålar igen så nu börjar denna förbannade bihåleinflammation att ge med sig äntligen..
Har haft huvudvärk i över en vecka så jag tror att huvet faktiskt ska ramla av, på riktigt men antagligen är det en nerv som ligger i kläm nånstans i nacken...
Sen iväg på möte på jobbet då jag ska börja nåt nytt nu igen,hihi...
Kul med lite nytt och bra att vara lite här och där, jag blir ju så rastlös att vara på ett och samma ställe så det passar mig bra att vara lite överallt...
Just nu sitter jag och äter  min härliga frukost och dricker min goa cappuccino så här på morgon kvisten och bara njuter av dagen i min egen tid som jag tycker så mycket om....
I Söndags kväll när jag blev hämtad av älsklingen på jobbet så då hade han gjort varma mackor så det var bara att sätta sig ner och mysa framför tv-n och äta lite gott...
Fattar inte att det verkligen finns såna fina och goa män, men jag har tydligen lyckats hitta en i alla fall av dom få som antagligen finns hihi...
Ja snö har vi fått också och det vete fan vem som beställde den, inte jag i alla fall så skyll inte på mig för jag bara hatar snö.....
Vi var till Falun och servade våran älskade fyrhjuling igår  och tog samtidigt en heldag bara för oss två helt själva och shoppade lite också,men nu är det gjort, så nu är ""d bar å åk hihi""....
Det gick på 3000 i service och lite annat smått och gott blev det, men jag säger som min mamma alltid sa när hon levde""det drabbar ingen fattig hahahaha""
Verkar som att hur mycket man än köper så kommer det in mer ändå hihi...
Vi kollade på en till då vi ska köpa en till i sommar, med dubbeldyna men ska denna kvar ändå så vi har en varsin om nån av oss vill ut själva en dag...
Det snöade mer där i Falun än här men har man världens bästa att köra bil så är det lugnt....
Inte kul med kärra efter och en fyrhjuling..
Han åker alltid lugnt i trafiken som man ska göra och han är i alla fall rädd om sin dyra last som han har hahahaha....
Han är det bästa som har hänt, så har jag aldrig nånsin känt.....
Det finns bara Du som kan stilla all den längtan som jag har...
All min tid och alla år av ensamhet är nu borta och förbi och för mig är du den enda och bästa som nånsin har hänt...
Han älskar mig verkligen för den jag är....
Aldrig nåt tjafs och vi har snart älskat varandra i över 2 år och aldrig bråkat, förstå vad skönt det känns att alltid vara i trygghet med den som man lever med...
En man som bara jag inte har sett förut, ödmjuk, glad trevlig och framförallt trogen, det tycker jag är ett måste i ett förhållande, man kan inte både ha kakan och äta den?
Annars är vi i mitten eller ja i slutetn på denna vecka nu igen då,och  i morgon är spänningen olidlig hihi, alltid kul när allt går framåt, och det gör det verkligen nu, men det tycker jag att jag är värd också efter allt elände som det har varit i mitt liv!
Nån gång måste man kanske börja tänka om och då blir livet annorlunda, men det är skönt!
Det gäller att tänka på rätt sätt då får man rätt tillbaka också!
Idag ska jag till mitt nya jobb och kolla lite och sen ska jag äntligen få åka till min underbara massör och få massage mot min hemska värk, sen ska jag åka hem och krypa ner i min härliga säng och bara ""vara"" resten av kvällen och vila ut all smärta..
I helgen blir det ut och åka lite fyrhjuling antar jag, älsklingen provade den lite igår kväll för han kunde inte hålla sig, hihi, den gick kanon bra sa han...
Så jag vet vad jag har att vänta mig hela helgen, hahahaha....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0