Lördag

Hej min kära blogg ännu en dag i solens tecken! I morse vaknade jag och hade sovit relativt bra tycker jag, fast jag har haft yrsel av och till nu i flera dagar, men det är nog en utrensning på gång då jag har svin ont i min kropp också nu..
Huvudvärk, nackvärk och hela kroppen värker, men fan inga värktabletter här ändå även om det ska göra skit ont, så får det väl göra det ändå då!
Det finns dom som har det värre än jag skulle jag tro...
Idag har vi varit inne i stan en liten sväng och handlat lite, sen kom mina goa små barnbarn på fika och min härliga svärson....
Sen har vi lagat mat och ätit och är nu mätta och belåtna skulle jag tro hihi.....
Så nu sitter jag bara och njuter av dagen inomhus då man inte kan vara utomhus idag för då är nog risken stor att man blåser bort skulle jag tro,hihi...
Snö har det också kommit och vem FAN har beställt den?
Inte jag i alla fall, jag vill ha sommar och sol nu, skönt att veta att man åker till varmare länder snart nu innan sommaren kommer hihi...
Älsklingen är ute och håller på i garaget då vi köpte tunnor idag så han kan sortera allt innan man ska till soptippen så går det lite fortare där nästa gång.....
Ja, som sagt njuta av dagen är inte heller helt fel med den som man älskar och har nära sig hela tiden,varje dag....
Om man älskar någon så tycker man om allt om och på han eller hon inte bara en sak....
                                                       A woman whit a beutiful body
                                                         is only good for one night      
                                                  But a woman whit a beutiful mind
                                                       is good for a hole lifetime
                                                 Your naked body should belong only
                                            To those who fall in love whit your naked soul
När man finner nån som man verkligen känner det där speciella pirret med så kommer man också förstå, men man måste få komma dit först, för vissa tar det lång tid och vissa har tur att pricka rätt på en gång i livet....
Jag är glad att jag faktiskt har lärt mig massor av läxor av alla misstag som jag har gjort i mitt liv, annars skulle jag ju inte ha stått där jag står idag och förstått vad jag har gjort mot mina vänner, eller mina barn, m.m......
Jag skulle ju inte  då ha upptäckt att världen kan vara så bra som den är idag med alla fina människor jag har idag i mitt liv!
Men idag kan jag vara glad och gå vidare med allt och se att livet är på ett annat sätt än förut, jag ser att jag har världens finaste och goaste barn och barnbarn som man kan ha....
Jag ser att dom finns i min närhet och vet ni?
Mina barn är faktiskt det vackraste jag har, dom har jag själv skapat och själv fött fram, dom är allt för goa..
Ibland gör man dumma saker och man ska inte göra så, man ska vara snäll, inte ljuga eller bråka, eller slåss....
Man ska inte hitta på saker om andra för till slut kommer sanningen fram om man inte kan hålla sig till samma saker...
Man ska inte gära en massa bakom nån annans rygg då är man en ful fisk, som många av mina vänner säger...
Idag kan jag efter mycket om och men förstå vad jag gjorde, vad jag ställde till med, bara av att en enda människa styrde mig och mitt liv, men idag är jag självstyrd, jag mår bra, jag gör som jag vill, jag köper vad jag vill när jag vill och jag ställer upp på det som jag vill ställa upp på, inte bli tvingad bara för att nån annan vill det!
Idag är jag friare än fri, det säger väl allt....
En sak är säker och det är att jag älskar alla mina barn och barnbarn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0