Lördag

Hej min kära blogg ännu en solig dag i mitt liv, både ute i naturen och inne i mitt varma hjärta....
Vaknade vid 10, hade sovit dåligt så jag var väl antagligen trött i morse då, men då kom älsklingen upp och kollade till mig, han trodde att jag hade dött hahahaha...
Inte ska jag väl dö nu när jag har det så himla bra i mitt liv och det mest underbaraste liv en kvinna ska få ha och kan få ha i sitt liv och i sitt förhållande?
Inte då!
Han hade tvättat alla bilarna på morgon kvisten så nu är dom rena igen, dom skiner och glänser så fint här på gården och min helt underbara karl som jag har lyckats finna till slut har fixat det....
IGEN!
Här händer det grejer hela tiden minsann...
Man behöver inte ens säga nåt innan det är gjort hahahahaha..
Sen var Pan förbi en vända och drack lite kaffe och sen drog jag och Älsklingen iväg med fyrhjulingen till Ljungåsen och satt oss vid en sjö och fikade i solen, helt underbart väder att vara där och med den som man älskar en sån härlig dag som denna...
Nu är vi på rätt väg äntligen,att kunna grilla och ha det mysigt på sommaren är väl det bästa som finns?
Med vänner och släkt och bara få njuta av värmen som solen har med sig!
Jag är så glad åt det som jag har fått och har idag, jag hade inte kunnat ana att livet skulle bli så här himla bra för bara några år sen...
Allt kan vända minsann väldigt fort ibland, jag är idag så himla glad att jag fick den här chansen i mitt liv, att jag fick komma ner så långt i skiten jag kunde bara så jag skulle kunna öppna mina härligt blåa ögon igen och se detta fina i livet som faktiskt bara stod alldeles framför mig, så himla nära mig mig fast jag inte hade sett det innan och ibland är man blind för det fina när man tror att man redan har det som är finast?
Men skenet kan ju bedra!
Antar att det var dax att fälla alla träd så skogen kom fram igen .....
Ibland ser man ju inte skogen för alla träden!
Det fina som jag har idag är jag så himla glad över och mest glad är jag nog över att nån var så himla snäll åt mig att välja bort mig så jag skulle få ett mycket bättre och mer kärleksfullt liv hihi..
Är så himla tacksam för det idag!
Helt underbart...
Har hittat den mannen i mitt liv som har allt och då menar jag allt hihi....
Jag har setat i solen idag också, himla underbart väder, lagat mat och idag blev det potatis, kassler och hemlagad gräddsås och hemgjord Lingonsylt och mumma var det minsann..
I morgon ska jag laga hemgjorda pannbiffar, mums vad gött gött...
Ikväll ska vi hämta våran nya dator som vi har köpt, en ihopbyggd speldator av bästa sort, så nu blir det riktiga grejer här minsann...
En riktig dator med bara allt bästa som man kan ha i en dator...
Jag tror nog att jag ska åka in och handla lite godis också och ha ikväll framför en bra film med bästa mannen i livet hihi...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du har missuppfattat det där talesättet å det grövsta. Det handlar om att lyfta blicken och se helheten istället för att stirra sig blind på detaljerna.

Hugger du ner träden kommer du fortfarande inte se någon skog, för då är det inte längre än skog.

2014-03-30 @ 09:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0