Helg

Hej min kära blogg! Vaknade vid halv 8 i morse och var ganska trött för all värk som min kropp har åstadkommit med mig dom senaste dagarna....
Älsklingen kom upp med frukost på sängen till mig som han ofta gör,hihi..
Jag har världens bästa vän att leva med...
I Torsdags var jag till mitt nya jobb och jag börjar på måndag redan, nice säger jag bara, det bara rullar in och på hahahaha...
Sen var jag till Skinnskatteberg en sväng och fick massage i min onda kropp, älsklingen var med och körde så jag slapp det efter min behandling, tur att jag har en sån fin och snäll karl som jag har som alltid ställer upp i alla väder...
Vad skulle man göra utan en sån fantastisk och underbar man?
Säger som mina vänner (det är jag verkligen värd efter allt)
Och enligt dom har jag hittat den bästa hihi, skönt att dom också tycker om han...
Jag hämtade han på jobbet efter att jag varit på mitt jobb, sen åkte vi, ont gjorde det kan jag lova men jag var blockerad i hela kroppen så inte undra på att jag hade både yrsel och huvudvärk, det var en nerv som jag då  befarade som låg i kläm...
Älsklingen satt bredvid och såg på hur jag pinades hihi...
Igår var jag liggandes nästan halva dagen men orkade i alla fall åka in till stan och handla lite...
Lagade lite mat tills älsklingen kom hem gjorde jag i alla fall...
Var förbi vid bästa Anita också och fikade och Catrin och barnen var där och Janne så det blev lite goa skratt som vanligt, det behövde jag så ont som jag har haft hihi...
Det gjorde djävligt ont att få rätt allt i min onda kropp men nu börjar det ge med sig lite så nu tar jag nya tag igen hihi..
Idag har min dotter och min svärson och barnbarn varit hit och fikat så det blev lite glass så gött....
Idag ska jag laga nåt som jag aldrig gjort, jag älskar ju att laga invecklad mat som tar tid för det blir ju så himla gott också..
Det ska bli ox-roulader idag, mumma säger jag bara....
Vi äter alltid go mat hihi...
Jag tycker inte om spagetti o köttförs-sås och makaroner och korv eller köttbullar för jag tycker att det ska vara potatis och mycket kött, invecklad nyttig mat som man blir mätt på, allt annat är bara bukfylla,hahahaha...
Ibland kan jag äta sån onyttig mat men inte ofta kan jag lova, här ska det lagas ordentlig mat...
Älsklingen tvättar min bil då han är (väldigt) noga med att bilarna ska vara rena hela och fina hihi..
Lyx va hihi...
Behöver jag säga att jag har världens bästa man?
NEJ antar inte det va?
Jag behöver aldrig säga till och vänta utan det sker på en gång då han ser att det behövs hihi...
Han har varit ute och åkt fyrhjuling idag men jag orkade inte följa med han idag så jag tog det lite lugnt hemma istället.....
Det var skönt, jag älskar att bara gå omkring och mysa och ta det lugnt, det är livet...
Idag känns min kropp lite bättre i alla fall, mindre yrsel och mindre ont, mest träningsvärk är det idag!
Men vila och ta det lugnt så ska nog nästa vecka innehålla nya utmaningar igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0