Torsdag före midsommar

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse och älsklingen hade fixat frukost och ville äta tillsamamns med mig, mys...
Men sov till halv tio men var antagligen trött efter tidiga mornar ett tag nu...
Igår var jag och Charlie in till stan och handlade inför midsommar, dyrt blev det men det är värt varenda krona tycker jag, blir lite grilla och äta gott på midsommaraftonen och må bra bara, är ju ledig i hela 4 dagar nu och njuter av min ledighet.....
Idag har vi också varit in en vända till stan igen och handlat (det som jag glömde igår) har så mycket att tänka på så det kan ju faktiskt bli s¨ådär ibland hihi..
Har ju jobbat med världens bästa arbetskamrater och fick ett erbjudande igår....
Nästa vecka är det besök hos optikern, har redan tagit ut vilka glasögon jag ska ha, hihi...
kanon snygga är dom så det blir nog bra till slut...
Fick höra nå trist idag men det är väl så när människor säger en massa och aldrig är nöjda...
Förstår inte hur vissa orkar umgås med alla och även prata skit om alla..
Inga liv kanske!
Kan man bara inte leva sitt eget liv och vara nöjd med det för alla lever vilket liv man vill i Sverige för tusan....
Ja, ja bryr mig inte men bara trist i alla fall, ibland ångrar man saker som man har gjort, och försöker igen men det blir bara skit ändå..
Man ska inte ställa upp för mycket för då är man inte bra då heller!
Vissa människor är nöjda med det som dom redan har (som jag) och vissa andra inte utan vill bara ha mer och blir aldrig nöjda....
Så är nog livet , bittra människor är det värsta jag vet....
Tur att jag en sån underbar karl som jag har i mitt liv idag, annars vet jag inte vad, dom växer fan inte på träd kan jag lova....
En man som alltid vill äta frukost med mig och fika och göra saker och jag även är en fri kvinna som kan få göra vad jag vill också.....
Så ska livet vara även om man är två!
Nästa vecka blir en hektisk vecka, jag kommer inte hinna med nånting alls känns det som då jag är fullbokad 8 av 7 dagar, nice....
Ja, nu ska jag laga lite mat så man får nåt i magen, hej svejs..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0