Tisdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade i morse och hade sovit bra men hade en mardröm, skönt att vakna och veta att den inte var sann  och att man inte behöver uppleva nåt sånt nå mer!
Har varit ledig nu i några dagar för jag är så himla trött i kroppen, men njuter av att få vara ledig och bara ta det lugnt för en gångs skull, och den tiden ska jag bara ha....
I Lördags så åkte Elisabeth och Charlie till Tessan en sväng och sov där med barnen medans hon var ute på galej,hihi...
Hoppas att dom hade kul i alla fall..
Så jag och älsklingen drog till Borlänge och shoppade lite på dagen och bara gick omkring i affärer och njöt av dagen, hittade en hel del fynd faktiskt, älsklingen handlade lite också som jag egentligen skulle ha gjort, men han är så himla snäll och go.....
På Söndag åkte vi ut till sommarstugan på fyrhjulingen en sväng och fixade lite där ute och hade picknick med oss, så mysigt med allt fågelkvitter och lugn och ro......
Sen en glass nere på byn i solen blev det också.....
Så bjöd älsklingen alla oss på pizza på Caruso då han ville att vi skulle ut på nånting då Elisabeth var här, han tänker så himla mycket på ungdomarna och jag är så glad att jag har han.....
Igår var det dax att skjutsa Elisabeth till bussen  igen då hon har varit här i hela 5 dagar och haft det bara bra......
Så hon åkte tidigt på morgonen och sen var jag upp och tog blodproverna då som jag skulle göra...
Så nu väntar jag bara på provsvaren på Tisdag då jag har en läkartid.....
I helgen har min dotter Bella och svärson Roy varit hit flera gånger och mina fina flickor till barnbarn så grädden på moset att Therese också var hit med mina andra barnbarn, härligt härligt att dom kommer hit ibland...
Igår hade jag och Charlie en heldag i solen och Jimmy och lilla söta Lucas var hit så vi satt och drack kaffe i solen, sen drog jag och Bella på bilbingo på kvällen och Jimmy kom också dit.....
Var en kanon kväll....
Blev solbränd såklart då jag aldrig kan lära mig att använda solkräm...
Jag tänker på Christina varje gång  jag bränner mig hahahaha, undra varför hihi....
Idag har det varit så trist väder så jag och Charlie har bara varit inne idag, lagat mat och skrattat lite hihi...
Han är härlig!
I morgon ska han och jag ha en mamma/son dag och shoppa lite och fixa en del papper som ska in lite överallt....
Älsklingen jobbar kortvecka nu den här veckan så sen får vi umgås lite mer i helgen......
Så på Lördag blir det såklart cruising...
Idag fick jag reda på att det behövs folk på ett privat ställe och dom var intresserade och lönen var ganska mycket högre också och det tackar man ju inte nej till hihi...
Sommaren är här äntligen och jag bara njuter av att ha livet, och alla mina underbara bredvid mig.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0