Tisdag igen nu då

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Som ni säkert ha sett här nu så har jag ett hektiskt liv just nu då jag inte hinner skriva här så mycket, men jag har så mycket bra och kul  saker som jag upplever i mitt liv idag som jag inte vill missa bara!
Vaknade när klockan ringde 6 i morse och var bara att kliva upp och hiva sig iväg till jobbet.....
Härligt, älskar mina arbetskamrater och kan inte ha några som är nå bättre!
Under den här tiden då jag inte hunnit skriva har det varit fullt upp......
Jag har jobbat lite då och då och jag har tagit nya prover nu igen, får svar den här veckan men dom vet inte ens vad det är...
Men jag jobbar på ändå och är såklart  himla trött i kroppen...
Nästa vecka ska jag iväg till Falun igen då och kolla upp där vad det kan vara för nåt!
Hoppas dom hittar nåt eftersom sänkan är alldeles för hög....
Jag har haft främmande av mina kära barnbarn här flera gånger och min dotter och svärson har också varit hit, skoj med barnen , jag bara älskar dom.....
Dom är verkligen mitt liv!
Sen har ju många tagit studenten och många färäldrar har fått se sina barn  så himla finklädda inför balen i sina fina vackra klänningar och få vara med och om det, härligt och en mammas dröm antar jag!
Jag vet inte då jag aldrig fått uppleva det, men kanske i mitt nästa liv hihi!
Sen kommer säkert många bli arbetslösa nu efter skolan och det är nog mindre kul!
Nån gång ska kanske min dotter äntligen också gifta sig så man får vara med och se henne finklädd hoppas jag i alla fall, i brudklänning uppför altaret och få den man som gör henne lycklig!
Bara att ens dotter får vara så fin en dag i livet skulle vara kul att uppleva!
Vi har åkt fyrhjuling och förra helgen var vi lediga i hela 3 dagar och bara gjorde sånt som vi vill göra, det är det som är bra när vi är lediga båda två att vi kan göra nåt kul tillsammans...
Charlie har skrivit in sig på arbetsförmedlingen här nu och jag hoppas att han snart får en egen läfgenhet, lite trångt här men det går väl!
Har firat svärfar och svärmor som har fyllt år,dom är världens bästa som finns....
Setat i solen och fått lite brun färg som är så fint har jag också gjort!
Nu är jag och älsklingen lediga hela midsommar och då ska vi bara njuta av livet och varandra....
Har varit till massören också så man har blivit lite rörlig igen!
Charlie har fyllt år så jag och älsklingen har firat han med tårta och blommor....
Ja livet rullar på som ni hör i rask takt hela tiden och jag tycker inte att jag hinner med nå alls längre.....
Men mitt liv idag måste jag ju hinna ifatt det som jag har förlorat i så himla många år, att idag får vara glad och skratta och att få må bra, få kärlek med min stora kärlek och ha kul tillsammans, det är ju så livet ska vara...
I mitt nästa liv vet jag vem jag vill ha och han ska jag leva med , så är det bara!
Ja, hinner inte mycket mer idag, i morgon sista skiftet innan ledigheten över midsommar som ska bli så himla skönt, och nästa helg kommer Elisabeth igen, kul så vi ska shoppa lite och hitta på nåt med dom igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0