Sändag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade före klockan tidigt i morse och klev upp ca 6 och var dötrött, har jobbat hela veckan, 7 SKIFT PÅ 7 DAGAR OCH ÄR HELT SLUT....
Veckan som gått har man haft mycket att göra och i tisdags var de dax för Falun igen, om det inte växer eller om det inte försvinner så blir det operation igen om 3 månader, men men lite smärta har väl ingen dött av, fast ibland gör det förbannat ont i alla fall, men det löser sig till slut ska jag se.....
Idag har vi varit upp och firat lilla Wilma som fyller hela 4 år i morgon, gud vart tar tiden vägen med mommos små änglar, dom blir stora så fort så man himer knappast med längre...
Ja, i morgon gör jag skift 8 och sen ska jag vara ledig i 2 dagar och på Tisdag blir det kupolen med en bästa vän och Charlie och Elisabeth som nu är här i hela 10 dagar....
Ska till optikern och kolla mina ögon...
Hinner knappt med att skriva här mer men försöker ibland i alla fall...
Har köpt en ny mobil, det blev en samsung galaxy S 5 och jag är skit nöjd med den ,så nu tror jag att jag faktiskt är nöjd ett tag framöver!
Ska och titta på en liten valp snart, den är så himla söt......
Annars går livet framåt som vanligt här hemma och älsklingen och jag har absolut inte haft en tid tillsammans då vi jobbar helt olika varje vecka men vi tar igen det sen istället när vi får hela 2 veckors semester tillsammans så kan vi gör det vi vill då.....
Han har målat huset och fixat och nu funderar vi på att bygga ut....
Ja mycket att göra nu och livet rullar på i rask takt med bara glada överraskningar nu som vanligt.....
Drömmar som slår in en efter en efter varandra och jag har ju världens bästa karl kan man säga....
Vad skulle jag göra utan mina underbara barn och barnbarn och mina fina svärsöner, jag är så glad att jag har dom som jag har idag....
Allihopa, dom är guld värda...
Kom ihåg att jag är jätte tacksam att jag fått en andra chans, jag är så himla glad att ni finns i mitt liv....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0