Lördag

Hej min kära blogg ännu en dag igen i mitt liv! Vaknade  vid halv 8 i morse då var mommos lilla tjej Wilma vaken och ville gå upp och äta frukost då hon har sovit här inatt, lilla tokfia....
Hon är så snäll och go och man får skratta mycket när hon är här....
Vi gick ut redan vid nio i solen och lekte lite och gjorde det som hon ville göra såklart!
Idag har två av mina döttrar varit här och mina underbara barnbarn, älsklingen har grillat och ingen man kan grilla så himla gott som han kan, idag älskar jag grillat men  jag har aldrig gjort det förut....
Man måste kunna grilla också för att man ska tycka om det!
Igår var jag och älsklingen in till stan en vända och åt lite glass i det vackra vädret, häslsade på stefan en sväng passade vi på att göra också......
Gick en promenad och var ner till mina svärföräldrar och hälsade på ett tag, blev inbjuden att äta där men vi valde att äta hemma istället då vi redan bestämt vad vi skulle ha.....
Dom är dom finaste svärföräldrar man kan drömma om, om man bara haft skit förut så avgudar man dom man har idag...
Nu har snart midsommarhelgen gått för detta året och det har varit kanon i midsommar, har lite gamla minnen kvar dock men försöker att förtränga dom då jag har ett mycket bättre och friare liv idag.....
Midsommar är nåt fint man ska minnas från år till år men ibland vill man helst inte göra det!
Men är man trygg så minns man allt med glädje...
Idag fick jag min nya telefon, en Samsung galaxy s 5 kanon fin i vit som jag ville ha...
Är så skönt när man kan och får bestämma själv precis hur man vill ha det och hur!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0