Söndag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade när klockan ringde runt 6 i morse och var skit trött, ville absolut inte kliva upp men hade som sagt inget val i alla fall till slut!
Trött som bara den gick jag till jobbet som en vandrande zombie.....
Hade full späckat schema idag och var trött hela dagen lång!
Kom hem och åkte iväg med pappers sopor och sen hem igen , men handlade lite på hemvägen så det blev klart....
Har jobbat hela helgen och igår blev jag bjuden upp till min son då mitt barnbarn fyllde hela 6 år, skoja att jag blev glad att jag blev bjuden, så jag träffade en hel hög med glada och trevliga människor där...
Tänk att jag kommit dit som jag ville i mitt liv  tack vare mina underbara barn som är så snälla åt mig....
Jag känner ju inte hans barn men blev bjuden ändå....
Det är lycka det, så nu går allt bara framåt igen och jag har fått tillbaka ett barn till i mitt liv, (helt underbart) och barnbarn förstås, dom små härliga änglar som jag har vid min sida!
Livet blir bara mer och mer fullbordat för varje dag som går, och ingen är ¨å lycklig som jag är...
Jag har världens finaste och goaste barn i mitt liv!
Tänk på 2 ynka år har allt bara löst sig till det bästa, jag har inte fattat eller förstått vad som försig-gick alls, och jag har  varit så himla blåögd och ännu mer får man reda på för varje dag som går som jag inte ens vetat om..
Men idag lever jag med en mycket seriös, snäll omtänksam, och romantisk man som ger mig allt jag behöver i mitt liv, stöd och livsglädje på hög nivå, och han kommer jätte bra överens med alla mina barn och barnbarn, han är det bästa som har hänt mig och han fick mig verkligen att öppna ögonen och att vakna upp ur min dvala som jag befann mig i många år i!
Tänk vad livet kan förändras bara på 2 år bara av att man får ta nya, friska tag och få chans till nåt som är så bra  och så mycket bättre i livet igen!
Jag skulle inte vilja byta mitt liv idag till nåt annat!
Inga bråk mellan nån, inga avundsjukor och inga lögner eller elakheter alls numera..
Skola, jobb och eget boende och ett fullbordat bra liv, precis så som det ska vara i livet!
Vad jag har fixat det här bra, men om det inte vore för mina härliga barn hade jag inte stått där jag står idag, dom är helt fantastiska mot mig idag....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0