Onsdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade redan vid halv 8 i morse då jag varit ledig igår och idag, härligt men saknar mina härliga arbetskamrater....
Igår var jag till Borlänge till optikern och fick då min dom att åldern tar ut sin rätt ibland,hihi..
Har beställt glasögon nu och det kommer nog att bli så himla bra till slut skulle jag tro...
Mina ögon var överansträngda men nu kommer det bli mycket, mycket bättre snart, ska hämta dom om två veckor, blev dyrt men ett ont måste....
Shoppade lite när vi ändå var där, hittade tre par kanon snygga jeans som jag köpte och strosade också omkring lite och kollade lite i några affärer...
Var även till min dotter igår och svärson och mina härligt glada barnbarn och hälsade på en sväng...
Idag har jag varit och hälsat på mina andra underbara barnbarn och min andra fina dotter och svärson...
Härliga människor som finns i mitt liv!
Sen var min tredje dotter förbi idag med sina barn och hälsade på, kan man få ha det så här bra i livet, jag tror ibland att jag drömmer fortfarande!
Man kan ha drömmar och man vill naturligtvis att dom en vacker eller regnig dag ska slå in?
Om dom inte slår in så gör dom ju inte det och gör dom det så blir man mycket mer än glad...
Dom sista lite över 2 åren har så många drömmar i mitt liv slagit in, och jag är så himla tacksam för det...
Idag lever jag ett härligt lyckligt liv som man verkligen vill göra...
Det var värt all slit och släp att få börja om ifrån början med allt nytt omkring mig....
Det var värt all sorg  som jag gick igenom och som blev ett nytt solsken i mitt liv och inte har varit det på många, många år....
Jag har missat så mycket härligt i mitt liv men idag har jag fått tillbaka kanon mycket...
Jag älskar er mina älskade barn och mina fina barnbarn, härligt glada vänner som idag finns i mitt liv som jag aldrig trodde skulle komma tillbaka....
En man som är guld värd i allt....
En självständig sådan som vet vad han vill, vet vad som ska göras....
Tack för att ni finns i mitt liv och gör mitt liv så innehållsrikt....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0