Torsdag

Hej min kära blogg idag, nu är det några dagar sen jag skrev här, har haft mycket att göra och varit sängliggande, men nu är jag på G igen!I söndags när jag hade varit ute och gått en lång promenad fick jag så ont i magen och illamående och bröst-smärtor så jag trodde faktiskt att jag skulle avlida, men jag åkte in i alla fall och det var inte nå farligt men hon tyckte att o jag fick så där ont igen skulle jag åka till Falun istället för hjärtat kan vara mycket konstigt ibland, har fortfarande lite ont men ,men det går nog över, tror att det kan vara mina tarm-fickor som spökar och är inflammerade för då Kan  jag få så där ont emellanåt...
Allt har en mening och det blir som det blir till slut ändå!
Så på måndag skulle jag ha jobbat men jag var sjuk och helt sängliggande och slut i precis hela kroppen, kollade på film och var upp typ bara 2 gånger och orkade knappt det en gång...
Kände mig lat då jag tycker inte om att vara sjuk, för då kan jag ju inte ha kontroll på allt runt omkring som ska göras..
Men som tur är har jag haft sån tur att JUST jag hade  turen att träffa en sån duktig karl som är självgående som ser vad som ska göras i hemmet hihi..
Härligt!
Han har minsann fått lära sig hemifrån precis som jag!
Det inte bara hjälper en i sitt liv framöver heller...
På Tisdag gjorde jag inte heller speciellt mycket utan mest det som jag ,måste göra, jag vilade och tog det lugnt och tog en långpromenad förstås...
Onsdag var jag in till stan en sväng och fikade hos bästa Anita och hon har också börjat jobba, och tycker att det är så skönt, är jätte glad för henne.....
Idag ska jag ta det lugnt, njuta av ledigheten som jag har och laga mat tills mina hjärtan kommer hem, Charlie har börjat skolan idag och hon tyckte att det skulle bli så skönt nu efter lovet...
På sportlovet får vi främmande ifrån Stockholm ,härligt med lite liv och rörelse...
Ja livet går sakta men säkert framåt och året har bjudit på både sorg och glädje, men så är det nog varje år...
I helgen är det party hos bästa tjejorna hihi, det ska bli kul att träffas igen och parta lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0