Tisdag

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade och var trött i morse då jag jobbade kväll på mitt nya jobb igår, det gick kanon bra, och arbetskamraterna var kanon bra.....Kommer nog trivas kanon bra tror jag....
Var på lönesamtal som också gick kanon bra, var flexibel och bra på det som jag gör, det är kul att höra....
Det var halt när jag åkte hem på kvällen då det hade snöat hela dagen och jag hade inte fått gjort annat än att sopa av bilen flera gånger under dagen.....
När jag kom hem så skottade jag av gården, så idag har jag träningsvärk, men är antagligen ledig så det ska nog bli bra....
Älsklingen kom hem vid 11 han också så vi hjälptes åt att skotta av resten då..
I söndags jobbade jag också kväll, det är skönt att jobba kväll tycker jag....
Men när jag kom hem fick jag 20 röda rosor av min älskade när han hämtade upp mig på jobbet, på våran 2-årsdag, han är så himla romantisk och jag har haft tur som hittat denna underbara gåvan i mitt liv....
Han är verkligen det bästa som har hänt mig!
Han var så snäll och åkte in till stan och hämtade Charlie också vid tåget eftersom jag jobbade...
Igår innan jag åkte till mitt nya jobb så stannade jag till och fikade hos Anita en sväng och sen kom Pekka och Carin också dit , dom är helt fantastiska människor som också har dykt upp i mitt liv!
Sen när jag åkte och handla så träffade jag min bror som kom fram till mig när jag satt i bilen och skämtade om att jag inte kunde parkera, hahaha, rolig prick det där hihi..
Är så kul att kunna prata med han efter alla år för såklart så har jag längtat och saknat han som bara den....
Allt går bara framåt för varje dag som går och för lite mer än bara 2 år sen då jag var som mest nere pga en massa så började allt vända helt plötsligt och började lösa sig i mitt liv, jag har idag kontakt med jätte fina människor och vänner i mitt liv och såna som jag inte har haft kontakt med på många år....
Mina barn och barnbarn som är så härliga!
Min bror och jag blev osams bara pga en enda person som jag litade på som var helt fel trots att min bror hade rätt och sa sanningen så han har full rätt att vara arg på mig idag tycker jag, men han såg fräsch och glad ut och jag tyckte det var kanon att träffa han....
Jag sa åt han att krama mina bästaste goaste syskonbarn som finns, dom är verkligen en glädje i mitt liv, så fulla av liv och mysiga...
Han ska bli pappa nu igen om några veckor så mysigt med en liten baby igen.....
Idag ska jag njuta av att vara ledig bara och längta efter den jag älskar tills han kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0