Söndag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse och ville bara ligga kvar i  den varma sängen och bara njuta av dagen men kom upp till slut ändå hihi.....
Älsklingen var uppe sen ett tag då han är mycket mer morgonpigg än jag är.....Idag firar jag och älsklingen hela 2 år då, vart dom åren nu då tog vägen?
Men som sagt det har varit dom finaste och härligaste åren nånsin ihop med någon som jag har älskat så himla mycket....
Tänk att 2 år kan betyda så mycket!
Han är det finaste och goaste som finns, och jag hoppas att det håller i många år till....
Han är så himla ödmjuk, rar och omtänksam, och talar om allt i förväg så man är beredd så man slipper vara orolig på nåt sätt....
Han skrattar och är glad jämt och vi skojar och har jätte kul tillsammans....
Inga bittra miner alls och inga måsten eller krav på varandra utan var och en gör det man vill och kan göra!
Han och jag har inte bråkat (inte ens tjafsat på dom här 2 åren) det känns helt underbart, bara en massa mys och glada och goa stunder som vi upplever med varandra...
Han är absolut det snällaste som finns, är aldrig elak,  säger aldrig elaka ord eller höjer rösten eller att jag behöver känna mig undantryckt eller rädd!
Jag vågar ""alltid"" säga vad jag tycker om jag nu mot förmodan skulle tycka att nåt är fel, och det är ju så det ska vara!
Jag mår så himla bra med han, han är precis som en riktig karl ska vara!
Han är min trygghet i mitt liv och han växer i mina ögon för varje dag som går!
Igår var vi ut och åt lite gott eftersom jag ska jobba idag så vi hade inte hunnit med det idag!
Sen ringde Johan Gustavsson och han och hans trevliga tjej kom hit och hälsade på, det var jätte kul för det var ett tag sen vi träffades....
Så vi pratade på och tiden gick fort som den gör när man har kul och mår bra.....
Jätte skoj var det i alla fall..
Sen kom Bella och Roy framåt kvällen då dom var ute och åkte skoter i kylan...
Usch så kallt!
Ja och nu är det Söndag ""igen då"" och den här veckan tar snart sitt slut, ska ut och jobba ett skift ikväll och en ny vecka börjar i morgon igen...
I morgon är spänningen olidlig hihi, jag börjar mitt nya jobb i morgon, så det ska bli så himla skoj...
Prova på nåt nytt då jag kan mitt andra utan att behöva ens knappt titta hihi...
Det är bra att ha flera ställen så man kan vara där det behövs folk och man får lära sig ännu mera och man får mera erfarenhet bara....
Jag kan lätt bli rastlös om jag kan allt för lätt så det är bra att ha lite omväxling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0