Söndag 27/10-2013

Hej min kära blogg idag igen!  Nu har jag inte skrivit på några dagar här nu igen då jag är antagligen en mycket upptagen tjej i mina bästa år hihi...
I torsdags så jobbade jag ett skift, skönt och härligt med mina underbara arbetskamrater som är så härliga och fulla av skratt varje dag....
I Fredags var Älsklingen till Hällefors med fyrhjulingen och jag hade min egen-tid gud så skönt...
Sen när han kom hem åkte vi in till stan och handlade det som behövdes som inte var så mycket som vanligt!
Nu är det fullt överallt igen!
Och han bjöd mig på mat ute, en helt fantastisk man har jag hittat...
Tur att man har en sån fantastisk man när man behöver hjälp, ville inte köra själv då jag har ont i kroppen fortfarande och det är den förbannade snöns fel hihi...
Charlie har varit hos sin syster sen i tisdags och kommer äntligen hem idag, gud så som jag har längtat efter henne...
Jag har tvättat ur både våran tvättkorg och hennes så allt är rent när hon börjar skolan i morgon igen....
I Lördags jobbade jag ett skift igen för nån blev sjuk, så det var kul, men halt som bara den, tur att man bara är i bara i Gränges och åker när man jobbar!
I Fredags fick jag ett jätte glatt samtal, ska iväg i veckan och få information om det, ska bli så spännande att börja på ett nytt ställe nu också, just det jag vill göra också...
Och idag är det sista dagen på denna vecka och i morgon börjar en ny vecka återigen då!
Idag har dotter och familj varit här och hälsat på, vi har fikat och lilla Thilde var fortfarande trött efter sin sjukhusvistelse, men skönt att hon är mycket bättre nu min lilla goa tjej...
Har myst med tjejerna idag...
Veckan som kommer bjuder på Läkarbesök och besök hos psykiatrin för Charlie för att för det första kolla upp henne ordentligt och sen börja våran procedur som hon har längtat så mycket efter, hon är så himla glad att det drar igång nu....
Det står mycket på spel här i framtiden nu och bara en massa bra grejer, men det tycker jag att jag är värd efter alla år av att bara må dåligt och att ha haft det dåligt...
Nån gång måsta det väl vända oh det har det verkligen gjort dom senaste åren....
Älsklingen har varit ute och åkt fyrhjuling idag men jag tycker att det är för kallt så jag ville inte följa med....
Men en promenad ska det nog bli tror jag, bara bra att röra på sig för hälsan och kroppen...
Älsklingen kollar på min bil nu då jag hade tyckt att servon var så lätt inte konstigt, han blev skit arg för att jag inte sagt nåt för det var en mutter och en skruv som hade ramlat bort så jag hade lika gärna kunnat köra ihjäl mig om styrningen hade gått åt helvete, han blev lite nervös där, men mamma har blinkat och blinkat i mina lampor och jag har hört en ambulans i mina öron men inte fattat varför?
Men nu fattar jag ju varför?
Tur att min mamma varit med mig för jag är helt övertygad om att det är hon som varit med mig hela tiden så bilen har hållit, men nu fixar den bästaste man  som man kan ha i att laga bilar min bil.. hihi....
Han kan sin sak och gör det på det riktiga sättet och inte fuskar, så man kan köra åt helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0