Onsdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade som vanligt och kroppen värker som fan, ont i halsen och jag vet inte vad det är men ont gör det i alla fall....
Men klev upp tidigt i alla fall då min karl gärna vill att vi äter frukost tillsammans, han är så mysig han!Igår kunde jag åtminstone gå en liten promenad och i morse också bara för att kunna röra lite grann på sig men annars har det bara varit sängen som har fått stå öppen med sin plats  för mig både igår och idag...
Samtidigt så ligger min dotter med sin minsta lilla tjej i Falun och hon får dropp, orolig blir man för det också, stackars lilla mommos tjejen, är väl helt slut efter att ha spytt och haft diarre i 2 dagar, men nu går det framåt och jag hoppas att hon piggnar till och kommer hem snart mitt lilla hjärta,  hon som alltid är så glad och go annars, usch hjärtat gör så ont på en annan när dom är så små och man inte kan göra nånting men tur att Falun finns tack och lov...
Som tur är har hon haft världens tur att få världens bästa mamma och pappa så det blir nog bra...
Dom är så fantastiska med sina små barn, ett jätte bra team , Roy är så fantastisk att hjälpa till med dom små flickorna och ta ansvar för dom, hjälper till med allt, en helt fantastisk man har hon hittat i han...
Charlie åkte iväg till sin syster igår och tapetserar där, hon är så himla duktig min tjej som snart ska bli en kille....
Vi har fått tid nu äntligen så nästa vecka kör det äntligen igång, proceduren som hon nu har väntat så himla länge på, så jag har avbokat mig ifrån allt vad jobb heter så jag kan följa med och stötta henne som en förälder ska göra...
Har även fått en tid att kolla upp hennes hjärta en gång för alla nu...
Älsklingen jobbar och jag längtar ihjäl mig efter han hihi...
Men att längta är alltid bra!
I morgon ska jag också jobba trots min onda kropp, men pengar behövs alltid ( om inte annat så för att stoppa undan dom då)  hihi...
Tills dom behövs vid ett senare tillfälle för man behöver inte slösa på sånt som man inte behöver om man lika gärna kan lägga undan tills dom behövs en annan gång!
Ja, snart har denna vecka också gått, och en ny kommer igen, fredag ska älsklingen till Hällefors och jag stannar nog hemma då det är så himla halt den vägen, men sen ska vi in till stan och handla det som behövs framöver, det är inte så mycket då jag alltid vecko-handlar så man måste kanske äta upp det man har i frysen också!
Den 26:e den här månaden firar vi hela 2 år och då kan man ju kanske fundera vart dom 2 åren tagit vägen, tiden har ju gått så fort, så man hinner ju inte med....
Men tiden tycks gå fort om man mår bra och har det bra säger ju dom som vet!
Lika kära och goa mot varandra är vi än, och vi har inte bråkat en enda gång på 2 år, ock så ska det också vara!
Dumt att bråka och jag har insett att älskar man nån riktigt mycket så bråkar man inte utan är rädd om den som man älskar....
Vi är så måna om varandra och tänker  hela tiden på varandra, vi tar inget alls i livet för givet utan hjälps åt med allt som ska göras så vi får mer tid till varandra sen...
Så vi kan göra saker som är roliga tillsammans sen...
Det är det som kallas kärlek att bry sig om varandra och att man är mån om varandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0