Måndag 13:e januari 2014

Hej min kära blogg ännu en dag i mitt liv! Vaknade ganska tidigt i morse faktiskt och det är - 16 grader ute kallt eller?
Jag hatar kyla och snö, så att bara vara inne i värmen är bara bra idag och bara kolla på en film eller två!
I lördags och igår hade jag sån huvudvärk pga min bihåleinflammation så jag trodde faktiskt att  huvet skulle trilla av?
Jag låg mest hela dagen både igår och i Lördags men igår proppade jag i mig några Alvedon så magen pajade istället men min älskade dotter fyllde 21 år igår så vi var upp och firade henne...
Tänk vad stor hon har blivit`?
Jag minns det som igår när jag åkte in till Falun och jag hade gått hela 2 veckor över tiden (stor som ett hus var jag också) hihi, och väntade bara på att hon skulle titta ut i våran värld...
Jag åkte in till 8 på morgonen och dom tog hål på hinnorna men hon hade bestämt sig att det var skönare att ligga i varma magen så det hände ingenting alls, hon skulle absolut inte ut till våran värld och jag fick inte äta eller dricka heller så när klockan blev kvart i 1 så satte dom dropp, för ut skulle hon hihi..
På nåt sätt!
Det började hända lite men inte mycket, men vid halv 4 tiden började det komma igång och sen redan vid 17.26 kom min älskade prinsessa till världen , så liten och så himla söt...
Nu är hon hela 21 år och världens goaste och finaste dotter som man kan ha och har en sån fin liten egen familj, eget hus och en helt fantastisk man vid sin sida...
Ja, tiden går så himla fort och barnen blir så himla stora, och självständiga egna individer som klarar livet galant...
Charlie har precis gått iväg till sin syster idag som sen kommer dom hit en sväng idag (om bilen startar) förstås, min startade i alla fall fast han har stått i 1 vecka nu hihi..
Bra bilar Volvo är hihi...
Älsklingen har åkt till jobbet så jag ska bara mysa inne i värmen idag och titta ut lite då och då på alla snöflingor som faller utanför vårat fönster...
Saknar min älskling redan?
Gått igenom all reklam har jag också gjort så man vet vad som ska handlas den här veckan, så det också blir klart.....
Det var inte så mycket billigt men frysarna är fortfarande fulla så det gör inte så mycket ändå!
Ja, jag sitter här och ler lite för mig själv och tänker på hur fina barn och barnbarn jag har, dom är alltför söta dom små liven, jag har tankar på dom hela tiden och det är dom som får mitt liv till det bra som det är idag, faktiskt...
Jag har ett annat tänk idag än jag har haft förut, men man lär sig förhoppningsvis säger dom som vet, och dom som INTE lär sig slipper väl då?
Det är deras beslut.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0